1.bölüm

3.6K 134 54
                                    

Yüzümün şapur şupur öpülmesiyle mızmızlanarak gözlerimi açtım.

"Yyıııaaa! Ablaa git başımdaann!"

Evet abla diyorum çünkü bir ablam var. 4 tanede abim var. 3.büyük abimle ablam ikizler. 1.büyük abim 34 yaşında;Ares abim,2.büyük abim 31 yaşında;Atlas abim,3.büyük abim 28 yaşında;Savaş abim ve ikizi;Gece ve En küçük abim 23 yalında;Burak abim. Evet hepsinin baş harfleri A ile başlarken benimkinin ki H ile başlaması biraz saçma olmuş kabul. Annemle-Babam nerde bilmiyorum,öldüler heralde. Tuaf demi bir kızın Anne ve Babasının nerde olduğunu bilmemesi ama işte ben bilmiyorum. Ablama bir kaç kez sordum ama o hep dalgaya aldı. En son Ares abime sorduğum da bana çok kızmıştı, sabaha kadar ağlamıştım ondan sonrada hiç sormadım.

Tedavi görüyorum yani hatayım ama kanser fln değil. Böbreklrim geç gelişiyomuş aslında komple geç gelişiyorum. 10 yaşındayım.Boyum 1.47 kilom 19 evet tam ölme reddesinde kilom ama boyumda orantılı olduğu için riskli değilimiş. Yinede bol bol yemek yemem gerekiyormuş.Astım krizlerimde cabası tabi ne zaman ağlasam,heycanlansam,koşsam astım krizim tutuyo.Her hafta doktora gidiyoruz ayda 1 de izmirdeki özel doktoruma gidiyoruz.

Ares abim Babam dan kalan şirketi yönetiyo dier abimlerde öyle. Atlas abim şirketi avukatı,akay abim savcı,akın abim ünüverste son okuyor ama nerdeyse her günü şirkette geçiriyor,ablam cerrah hatta benim tedavimi o üstleniyor fakat onun tam ilgi alanına girmediği için dier doktorlar benimle daha sık ilgileniyor. Aslında bakarsanız bu doktor işinden çookkk nefrer editorum çünlü her yerimi delik deşik ediyorlar.

Ablam Anne boşluğumu çok güzel kapatıyor ama yinede Annemi çok merak ediyorum ve özlüyorum. Neyse bunu aklıma getirip ağlamak istemiyorum.

Ablam"Aaa ama bak saat kaç oldu sen hala uyuyosun küçük hanım. Bu böyle olmaz haberiniz oldun bak hemen kalkmazsna ısırırım seni bir güzel."

"Isırma yaa! Zaten dün ares abim her yerimi ısırdıı! Hala acıyooo!"

Evet dün ares abim boynumu yanağımı her yerimi ısırdı. Çok acıttığı için ağlamıştım zor sakinleşmiştim cidden hala acıyo. Abartmıyorum yaa!

Ablam"O seni sevdiği için ısırdı sende hemen ağladın sulu göz."

"Ama çok acııtı napıyım ayrıca ben sulu göz değilim!"

Ablam"Tamam tamam değilsin,hadi kalk."

"Kalkcam ama bir şartla."

Ablam"Bak birde şart koşuyo hanımefendi ya!Neymiş söyle."

Ablamın ellerinden şöyle bir krep yesem hiç fena olmaz haa. Ayyy çok canım çektiii! Ablamın krepleri süper oluyo anlatılmaz yenilir gibi bişey.

"Krep yaparsan kalkarım."

Ablam boynumu sulu sulu öpüp. Iıyy sulu suluumuu!

A(ablam)"Yaparım tabi fındık faresi."

"Ya sulu sulu öpmesenmi?"

A"Öperim ablayım ben!"

Yorganı üstümden atıp yatakta oturur pozisyona geldim. Ablam ayağa kalkıp dolabımı yöneldi ve kıyafet seçmeye başaldı

"Abimler kalktımı?"

A"şavaş kalktı sadece dierleri uyuyo."

"E o zaman beni nie kaldırdın ooff yaa!"

A"Mızmızlanma hicri mızmızlanma ablam. Pazar bugün uyusunlar biraz yoruldular die uyandırmadım."

"Mızmızlanmıyorum ben bir kere! Bebekmiyim hem mızmızlanıyım?"

🎶HİCRİ🎶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin