"Tabi olum ne sandın o benim kızım benim tarafımda olcak tabi!"H"Hayır abla ben taraf tutmuyorum bir kere,doğruları söylüyorum."
"Aman bir kerede benim tarafımda olsan şaşarım zaten!"
Savaş hicrinin boynundan öpüp,
S"Ama sen böyle açık saçla terlersin fındık tokanı verde bağlıyım saçını."
H"I-ıh böyle daha güzel."
"Abin doğru söylüyo fıstık terlersin sonra hasta olucaksın lütfen hadi."
H"Ooff peki tamam."
Saçları çok uzun ve kabarık olduğu için çabuk terliyordu bunu o da biliyo ama daha güzel göründüğünü düşündüğü için salık bırakıyo.
Savaş hicrinin saçını gelişi güzel toğuz yaptı.
"Hicri ablam hadi abinleri kaldır koş."
H"Aayy en heycanlı bölüümm!"
Hicri koşarak merdivenlere yöneldiğinde ikizimle aynı anda,
S,G"HİCRİ KOŞMA!"
H"Ya ne bağrıyosunuz ödüm koptuu!"
Hicri birden ağlamaya başlıyınca koca bir sikti- pardon ooff çektim.
"Savaş kreplere bak!"
Koşarak hicrinin yanına geldim kucağıma alıp salona geçip koltuğa oturdum. Hicri kollarını boynuma sarıp kafasını göğüsüme gömdü. Yüksek selerde ve bizim ona bağırdığımız zamanalrda ağlamaya başlıyordu hassas bir yapısı vardı? Aahh şimdi astımı tutcak!
"Hicrim ablaam ağlama bak astımın tutcak şimdi. Biz sana yanlışlıkla bağırdık."
H"Amaa ben korktuummm!"
Hıkçırıkları arasında konuşuyordu. Nefesi daraldığında kafasını göğüsümden kaldırıdı.
"Şşşş astımın tutucak şimdi hicri yapma ablacım. Özür dileriz hadi ağlama artık."
Merdivemlerde hızla inme sesi gelince kafamı arkama çevirdim ares abimle atlas abim koşarak aşşağya iniyordu. Yanımıza geldiklerinde ares abim yanımıza oturdu.
Hicri kafasını göğüsüme geri koydu. Ağlaması hafifleşmişti ama iç çekiyordu.
At(atlas)"Ne oldu? Hicrim nei ağlıyosun güneşim?"
Atlas abim hicriye güneşim diodu nedenini bilmiyorum hic sormadım açıkcası. Atlas abimin sesi çok yumuşak çıkmıştı hicriyle konuşurken sesinin tınısına dikkat ediyordu ama işte biz eşşeklik edip bağırmıştık.
A(Ares)"Ne oldu gece?"
"Hicri sizi uyandırmaya çıkarken koştu savaşla bizde arkasında koşna die bağırınca olanlar oldu."
Ares abim derin nefes çekip hicriyi benden almaya çalıştı ama hicri gitmek istemediğini belirten mırıltılar çıkarıp kollarını belime indirip daha sıkı sardı.
At"Güneşim ablanla abin sadece seni uyarmak için bağırmışlar hem biz seninle konuşmuştuk koşmama konusunda."
H"Ama ikisi aynı anda bağırınca ben çok korktuumm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎶HİCRİ🎶
Random4 abi ve 1 ablasıyla yaşayan hicri... Anne karnında 6 aylıkken dünyaya gelmek zorunda kalmış kız.