A bajos baràtnők

47 0 0
                                    

Sziasztok! Én vagyok Hanna a legjobb barátnőm pedig Molly. Mindketten Califonia-ban élünk. 17 évesek vagyunk. Ovi óta legjobb barátnők vagyunk, szinte mindent együtt csinálunk. Már az anyukáink is nagyon joba vannak. Minket szinte mindenki úgy hív hogy: "már meg jöttek a bajos barátnők". Most pedig jöhet a mi kis történetünk.
Hanna szemszögéből: Egy szép reggelen fel keltem, igaz azért annyira nem szép meg jó, mert suliba kell menni. Az első utam a fürdőszobához vezetet, mert átalába ott kezdek magamhoz térni. Meg mosom az arcom, WC-zek. Ez nem mindig ilyen jól megy, mert a tesóm legtöbbször be előz, és kb 1 órát rá kell várni. Ha le tudtam a fürdőszobát, akkor megyek vissza a szobámba és át öltözők, csinálok valami laza sminket, és el kezdek sminkelni. És mindig ordít anya létről hogy: GYERE LE ENNI! Persze akkor szaladok mert a reggeli mindig jó. 7:20-kor megyek ki a kocsihoz, apa vár engem türelmesen. És indulunk is. Most pedig jöhet Molly.
Molly szemszögéből: Amikor fel kelek még semmit se csinálok, de már is telozok. Utána lassan lassan össze szedem magam, és ki megyek a fürdőszobába. Igen tudni kell rólam hogy utálok fel kelni, és a reggeleim indulnak a legrosszabbul. Ha mindent el végeztem akkor vissza megyek a szobába. Fel öltözők vagy 100 évig választok ki egy ruhát, én sminkelni nem szoktam csak ha Hanna rá vesz. Leszaladok gyorsan a lépcsőn hogy egyek valami finomat, ha jól tele ettem magam akkor fel megyek jó lassan, és le hozom a táskám. Utána zsatar a kocsi. Anya persze hűségesen vár.
És igen most már mindketten el indultunk a suliba. Általában Molly van ott elsőnek, mer ő közelebb is lakik a sulihoz. Mindig a suli előtt talizunk, adunk egy jó kis ölelést egymásnak. Szépen be megyünk a suliba, amit persze utálunk. És el kezdünk beszélgetni.
-Utálom a sulit, mondta Molly.
-Nyugi én is, röhögte Hanna.
- Menjünk a szekrényhez, mosolygott Molly
-Okés, mosolyogtam én is.
És akkor utat is vettünk a szekrényekhez. Mint 2 öregasszony úgy mentünk. Ki vettük a könyveket és mentünk az órára. Egyszer csak hozzám szól valaki:
- Szia Hanna, mondta Dave.
- Ő szia?!, mondtam furán nézve.
- Unatkozom, nevette Dave.
- Én is, de óra van!, mondtam kicsit idegesen.
- Oké, de szünetbe beszélnünk kell!!, mondta hadarva Dave.
- Rendben!, mondtam határozottan.
Vége volt az órának mentünk tesire Molly- val. Vártunk a tanár, és el meséltem Molly-nak hogy mondani akar valamit Dave. Miután el mondtam oda is jött:
- Sziasztok!, mondta kedvesen Dave.
-Szia, mondtuk neki.
- Akkor beszélhetünk 2-en?, mondta izgatottan Dave.
-Ő persze, mondtam furán nézve.
Elsőnek nem tudtam mit akar ennyire el mondani.
- Figyi szerelmes beléd valaki, mondta nevetve.
- És ki is az?, kérdeztem érdekes nézve.
- Hát egy srác aki most jött a suliba, mondta kezét összeszorítva.
- Hát oké, de mi a neve?, kérdeztem morcosan.

A bajos barátnőkWhere stories live. Discover now