Ehem!Ehem!Korang dah baca kan tajuknya?Okay...Pada bahagian ni aku nak minta pandangan koranglah tentang bab seterusnya cerita "Alam Spiritual"Korang beri pandangan korang di ruangan komen ya...Mohon kerjasama yang sewajarnya~~~°•°
Bab ke 29 ni akan dipublish selewat-lewatnya esok
Sinopsis bab ke 29:
Zack menendang tong sampah yang berada di hadapannya.Dia masih lagi marah dan berdendam dengan lelaki yang mengaku sebagai tunang Stevania.Tanpa disengaja dia terlanggar seorang lelaki berambut putih yang memakai blazer bewarna hitam.Pakaian dia ala-ala pakaian utusan diraja di perancis gitu.
Lelaki itu mengenalkan diri sebagai Calvin yang merupakan ketua kumpulan The Dark Devil.Lelaki itu juga mengakui yang dirinya adalah ghoul berkuasa gelap yang memakan darah manusia.Pada umumnya mereka memakan daging manusia.
Calvin berjanji pada Zack bahawasanya dia tidak akan membunuh Zack jikalau dia setuju untuk menjadi ghoul dan bergabung dengannya.Dia juga akan menjadikan Zack seorang yang sangat kuat berkali ganda dari manusia sehingga dendamnya dapat dilaksanakn dan dapat mencapai cinta yang didambakannya.Zack pun bersetuju menjadi ghoul.(Rupa Zack semasa manusia)
(Rupa Zack semasa jadi Ghoul)
Lain bukan rupa dia semasa jadi manusia dengan rupa dia semasa dia jadi Ghoul.Ini disebabkan oleh proses menjadi ghoul sangat kuat efeknya sehingga membuatkan rambut Zack menjadi warna sliver dan matanya menjadi merah.
Gambar tu aku main ambil je kat google...Hehehe(•^•)Aku rasa aku tahu tajuk anime dia...
Ish,ish,ish,teruk betul Zack ni...demi membalaskan dendam dan mendapatkan kembali cintanya dia sanggup jadi mahluk lain...Kalau korang jadi Zack apa yang korang akan buat?Cer komen sikit....
YOU ARE READING
Cerita Seorang Gadis
Non-FictionHai!Buku ni menceritakan tentang diri aku.Minat aku dan semuanyalah ada dalam ni.Aku buat buku for fun je...Sebab aku rasa bosan sangat sekarang ni...Kalau korang nak baca bacalah....😉