Uhuk!Uhuk!Korang dah baca kan tajuk dia?Jadi sekarang ni saya nak kongsikan satu video Mmd ni...Video ni memang sedih bagi saya...kalau korang paham maksud video tu dan tak rasa nak menangis anda memang hebat!Huhuhu...
Huk...huk!Sedih nya...😭
Maksud video kat atas:
Film pendek diatas mengisahkan tentang seorang ilmuan yang kesepian menciptakan robot.Hasilnya boleh dikatakan sebuah "Keajaipan".Tapi itu belum cukup...Robot masih tetap robot.Ada satu hal yang tidak boleh dia lakukan iaitu sebuah program disebut "Hati".
Ratusan tahun berlalu robot itu kesepian.Demi harapan robot ajaib dia ingin tahu mengapa sampai akhir hidup orang itu dia terus membuatkannya sebuah "Hati"?
Sekarang,keajaiban itu mulai bergerak...Kenapa?Air matanya tidak berhenti.Kenapa dia berasa gementar semakin cepat?Apa ini "Hati"yang dia harapkan?
Sekarang dia boleh mengucapkan kata yang betul dari hati.Robot itu berterima kasih pada orang itu...
Terima kasih...
Terima kasih telah menciptakanku ke dunia ini
Terima kasih
Terima kasih sudah menghabiskan harimu hanya untukku
Terima kasih
Terima kasih atas segalanya yang telah kamu berikan padaku
Terima kasih
Terima kasih...aku akan bernyanyi selamanyaItu sungguh keajaipan...
Robot yang mendapat hati terus bernyanyi.Dia menyanyi dengan penuh perasaan.Tetapi keajaipan itu hanya bertahan sebentar.Hati itu terlalu besar baginya.Mesin itu berhenti dan tidak bergerak buat selama-lamanya.Namun pada saat terakhir,wajahnya masih penuh dengan senyuman.
Dan dia benar-benar...
Kelihatan seperti malaikat...Terima kasih...
Ayah...
YOU ARE READING
Cerita Seorang Gadis
Non-FictionHai!Buku ni menceritakan tentang diri aku.Minat aku dan semuanyalah ada dalam ni.Aku buat buku for fun je...Sebab aku rasa bosan sangat sekarang ni...Kalau korang nak baca bacalah....😉