Nová ve třídě 1.A

71 6 0
                                    

Najednou se ozval ten pitomej zvuk budíku. Ještě ne chce se mi spát. A když jsem si vzpomněla , že dnes je už ten den. Ten den kdy nastupuju na U.A. Rychle jsem se vyřítila z postele rovnou do koupelny. Rychlostí blesku jsem se upravila a udělala tu základní hygienu. Oblékla jsem se do školní uniformy, šla jsem do koupelny vzala jsem si jablko a šla rychle na autobusovou zastávku, abych "náhodou" nepropásla autobus. Naštěstí jsem to stihla. Našla jsem si volné místo. Sedla jsem si tam a nandala jsem si sluchátka. Po chvilku jsem dorazila před U.A, tam jsem vystoupila. Před školou tam byli hodně lidí.

Wow. Nemůžu uvěřit, že tu jsem. Řekla jsem s rozzářeným úsměvem. Tak jsem šla dovnitř, abych našla třídu 1.A. Ale ona nikde. Začala jsem být opravdu zoufala.

Nepotřebuješ pomoc? Zeptala se mě taková holka s mikádem a hnědými vlasy.

No...jo. Nevíš kde je třída 1.A? Zeptala jsem se

Ano. Já tam chodím. Pojď dovedu tě tam. Jo a jsem Ochaco Uraraka.

Jsi moje záchrana. A já jsem Kumiko.

Ta holka se na mě jen usmála a vedla mě do třídy. Před třídou stál nějakej muž s bílým šátkem a vedle něho stál...Hawks? Ta holka šla dovnitř, zatím co já jsem šla za tím mužem.

Dobrý den. Já jsem tady nová a měla bych chodit do třídy 1.A.

Jo já jsem sensei-Aizawa, třídní učitel 1.A. Až ti řeknu tak vstup. Zatím přestavím ostatním Hawkse. Bude taky váš učitel.

Ty dva vešli do třídy. Ve mně to křičelo radostí. Tak je to pravda. Hawks tu opravdu učí. Moje láska. Pak už mě zavolali, abych vešla. Tak jsem udělala.

Tak se prosím představ. Řekl mi Aizawa-sensei.

Ahoj, jmenuju se Kumiko Kyoka Tomura. Koukla jsem se na ostatní. Viděla jsem to zděšení v očích mých spolužáků. To jsem si myslela, že tady to bude jiné. I tak jsem pokračovala. Je mi šestnáct. To je zatím vše.

Dobře Kyoko běž si sednout támhle dozadu.

Já jen přikývla a šla si sednout.

Takže teď si běžte se převléct do cvičebných úborů. A Hawks vy budete na ně při téhle hodině dohlížet se mnou.

Dobře. odpověděl Hawks a my ,Hai.

Zakázaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat