JUSTİN'İN EVİNDE KALMAK

74 6 2
                                    

İyi okumalar... :-)

Justin arabasina binmem icin centirmenlik yapip kapisini acti,Justin tam kendide binicekken Selena"gorursun senle daha isim bitmedi Su goruceksin"diye bagirdi. Bi an biraz korkmustum,"Merak etme sana bisey yapamaz ben yanindayken"dedi. Birazda olsa Justinin bu dedigen icim rahatlamisti,su an Justin Bieber'in evine gidiyorum her zaman hayalini kurmustum ve en onemlisi de Justinle zaman gecirecektim. Ben bunlari dusunurken arabanin durdugunu fark ettim. Justin bana bakip "geldik" dedi. Arabadan ciktik Justin anahtariyla kapiyi acti evin icine girdigimde her tarafi inceledim. Cok buyuk ve cok guzel bir evdi evin ici genellikle beyaz ve mor renkler agirlikliydi "kahve yada sicak cikolata hangisini istersin"dedi Justin. Bende"sicak cikolata dedim. Gozume bi gitar takilmisti ustunde Kidrauhl yaziyordu bi an duygulandm gozlerim doldu o an Justin elinde bardaklarla geldi. Bana bakip"sende özlüyorsun onu dimi inan bana ben o halimi daha cok ozluyorum"dedi. Kafami ona cevirip o dedigine kafami salladim "aslinda seni her halinle seviyoruz Justin"diyip gulumsedim o da bana sarildi tanrim Justin bana sarildi bende ona sarildim. "Ne zaman calismaya baslicaz" "yarin baslariz bi kac arkadaslarimda gelicek seni onlarla tanistiricam"dedi. Tam o sira da kapi caldi Justi acti kapiyi iki tane erkek gelmisti Justin"Su seni Cody ve Jadenle tanistiriyim "dedi. Tanistik, mutlu olmustum. Biraz konustuk onlar gitti,"Justin ben de gitsem iyi olucak saat gec oldu"dedim.Justin"Su gitme bugunluk seni evimde agirlamak istiyorum"dedi. Bi an duraksadim ama sonra" tamam olur"dedim. Justinle merdivenlerden ciktik."beni odamda kalicaksin misafir odasi var ama biraz daginik ondan sen odamda kal"dedi Justin elinde bir kac kiyafet vardi onlari uzatti "al bunlari giy"dedi. Odaya girip kiyafeti giydim fazlasiyla uzun gelmisti. Yataga yattim yastikta Justinin kokusu vardi. O kadar guzeldi ki her zaman bu kokuyu icime cekme duygusu ile yasamistim ve simdi de olmustu, huzurla uyudum.
Gece 02:15

Yatagimdan kalkip su icmek icin mutfaga gidicektim merdivenden inerken koltukta yatan Justini gordum. Onu hafif durtup uyandirdim"Justin uyan gel yataginda yat koltukta yatma"Justin"olmaz sen yat ben rahatim""hadi Justin "diyip kaldirdim. Yatagina yatirdim sende geliceksin diyip beni kolumdan tutup cekti yataga dustum kolumu hic birakmadi bende yanina yatmak zorunda kaldim.

Sabah

Uyandigim da Justin yanimda yatiyordu kusursuz bir cildi vardi. Ona bakmaya basladm yuz hatlari cok tatliydi dudaklari yanaklari kasi gozu hepsi mukemmeldi bi an opme hissi gelmisti. Kendimi tutamayip tam yaklasicakken Justin uyandi"bir sey mi oldu Su?" "hayir sadece telefonumu alicaktim onun icin uzandim "diyip telefonumu aldim. Asagi inip kahvalti hazirlamaya basladm. Cogu seyin yerini bilmiyordum ondan dolayi kahvaltiyi hazirlamam biraz zor oldu ama hazirlamistim o sirada merdivenlerden Justin indi "Gunaydin Su " "Gunaydin Justin" "kahvaltiyi guzel hazirlamissin esyalarin yerini nasl buldun?" "birkac yeri karistirarak buldum. Justin hadi oturalimda kahvaltimizi yapalim" "tamam" diyip oturdu. Yemek yerken Su"bugun studyoda neler yapicaz" dedim. Justin de gidince gorursun demisti.

Sizleri cok seviyorum insallah bu bolumu okuduguzda seversiniz  yorum 3  vote 4 hepinizi optum :-*
Bu arada paylastigim videoyu da izlemeden gecmeyin lutfen

NEVER SAY NEVERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin