HAYALLERİMİN GERÇEKLEŞMEYE BAŞLADIĞI AN

140 5 1
                                    

2013

Okulda ingilizce şarkı soylemeye devam ediyordum . En son dersimiz müzikti arkadaslarımdan biri müzik öğretmenine"Beyza cok guzel ingilizce sarkı soyluyor dedi" ben o an biraz utanmıştım. Ama bir hayalim vardı bütün herkese kendimi ispatlamak ve okuldaki herkese kendimi sarkı söylemek adına gostermek istiyordum. Justin'in Common Denominator sarkısını sahnede soyledigi gibi bende sahnede soylemek istiyordum. Öğretmen şarkı soylememi istedi bende arkadaslarıma hangi sarkısını soyliyim diye sordum arkadaşlarımda Eenie Meenie sarkısını söylememi istediler bende soyledim öğretmende beğendi bana"seni 19 Mayısta kürsüye çıkarıcam "dedi. O an ben cok heycanlanmıştım hayalim gercek oluyordu. İçimden kendime "NEVER SAY NEVER " dedim . Bazı karaokelerini(sarkıların alt yapısı) cd'ye indirdim öğretmene dinledip sozlerini soyluyordum öğretmende hangi şarkı sesime daha iyi olur diye dikkatle dinliyordu. Taylor swift'in crazier sarkısı tam sesime uygun olduğunu söyleyip o şarkı üzerinde çalışmaya başladım. 19 Mayıs gününü sabırsızlikla bekliyordum. Çünkü o an hayallerim gerçekleşicekti.19 Mayıs günü gelmişti çok heycanlıydım ve mutluydum okula geldim herkes sunucağı konuşmaları tekrar ediyorlardı sonunda tören başlamısti. Çok heyecanlıydım ,kendimden emin, bu işi yapabileceğime inanıyordum kendimi motive etmek için" şu an hayalimi gerçekleştiricem ve bunu iyi bir sekilde yapmalıyım, herkese kendimi göstermeliyim,herkese işte ben buyum demeliyim " diyerek kendimi motive ettim sıra bana gelmişti. Şarkıyı söylerken herkes ıslık çalıyor, alkışliyor,hayretle bakiyor ya da videoya çekiyorlardı.Şarkı söylerken gülümsüyordum, şarkım bittikten sonra öğretmenim yanıma gelip beni tebrik etti. Bütün öğretmenlerim tebrik edip iyi bir iş çıkardığımı soylediler. İlk hayalimi gerçekleştirmistim ve cok mutluydum. 8.sınıftayken hic birsey olmamıştı. Peki ya liseye başlayınca neler olucak sizce? Biraz bunu merak edin...

Okuyucularımı cok seviyorum <3 bana deger verip de hikayemi okudugunuz icin cok tesekkur ederim .... :-) XOXO :-*

NEVER SAY NEVERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin