crazy_heart1

41 4 2
                                    

Pre svega kako si ?

Trenutno ne baš dobro, ali prethodnih dana odlično

Sta ima novog ?

Imam neke nove ideje za priče i nadam se da ću ih inprovizovati u delo.

Da li bi nam otkrila neki detalj nove knjige ?

Trenutno imam mnoštvo ideja i ne znam od koje bih tačno počela, tako da ne mogu ništa da kažem jer ne znam ni ja.

Napad inspiracije ?

Tako nekako.

Kako se nosis sa trenutnom epidemijom? Da li te je promenila ?

Smatram da nas je dosta toga naučila i da je ovo možda znak da trebamo malo da stanemo i da razmislimo šta i kako radimo. A nije me promenila, ja radim sve isto samo sa maskom na licu. :)

Da li si ti onaj tip koji nosi one obicne plave maske ili nosis one pamucne( ne znam dal se tako kaze , ali valjda razumes na sta mislim ) sarene maske sa dezenima ?

Nosim obične plave, a imam i one jednobojne pamučne ili kako se već zovu.

Sta mislis o deljenju pisaca na velike i male ?

Pisac je pisac. Isto je da li je na početku ili ima već nekoliko knjiga. Svako od nas je počeo od nule. Mislim da ti iskusniji pisci trebaju da podrže nove, mlade i taletnovane pisce, a ne da ih sabotiraju.

Da li se secas kada si ti otvorila profil ?

To je bilo negde 2019. godine, a počela sam da pišem u oktombru/novembru 2020.

Kako se rodila to ljubav prema pisanju ?

Oduvek sam imala neke razne ideje i misli u glavi, a obožavala sam da čitam, pa se može reći od toga. Moram da dodam da je pisanje moj beg od stvarnosti i da većinu emocija koju osećam kada pišem nastavak prenesem na likove.

Kako si otkrila za wattpad ?

Sestra mi je rekla za njega i kao što sam napomenula, obožavam da čitam, pa mi se dopalo i onda sam skinula aplikaciju i bila oduševljena.

Zasto crazy_heart1 ?

Smatram da je srce ludo i da njemu ne možemo da naređujemo ma koliko se trudili. Meni je ime zanimljivo, ludo i eto, to je dovelo da se tako ovde zovem.

Koji je tvoj omiljeni pisac na wattpadu i koja je tvoja omiljena knjiga ili serijal?

Ima dosta odličnih pisaca čiji način pisanja mi se dopada, ali neki od njih andreakingston ana_dawson, BrankaLukic, danna-sotthc i još dosta njih. Uf, jako je teško da se odlučim jer ima stvarno dosta odličnih priča koje meni prijaju.

Da li ima neki dogadjaj iz tvog zivota kojeg bih htela da se ne secas , da se jednostavno izbrise iz tvog secanja ?

Pa verujem da postoji, ali ne bih ništa brisala jer verujem da postoji razlog za sve to što sam prošla.

Sta mislis o drustvenim mrezama ? Da li one kvare danasnju decu ?

Mislim da kvare, jer tamo svi prestavljalju neki savršen svet, sve je perfektno i onda deca vide te žele i kod njih ili na njima da bude sve super.

Kako vidis sebe za deset godina

Vidim sebe srećnu i zadovoljnu sa možda nekoliko izdatih knjiga. :)

I za kraj . Sta bi porucila citateljima ?

Želela bih da se zahvalim svojim čitateljima jer su uz mene i rado prate svaku novu priču. A ostim čitateljima, pa čitatajte ono što vama prija. Nikada nemojte da čitate nešto radi reda.Želela bih da se zahvalim i tebi, bilo je lepo družiti se sa tobom.

Hvala tebi sto si ucestvovala ❤:)

Nema na čemu, nadam se još kojoj saradnji. :)

................................................................................................................................................................

Kao što ste mogli da vidite u intervjuu 

Moj današnji gost je bila jedna veoma kulturna i fina osoba koja pise prelepe price

Sa nama je bila crazy_heart1

Nadam se da ti se intervju sviđa

Još jednom hvala ti na učešću :) 💕

To je to od ovog intervjua 

Vidimo se i družimo u sledećem intervjuu

INTERVJU SA PISCIMA SA WATTPAD-AWhere stories live. Discover now