Pre svega kako si ?
Dobro sam, a ti?
Pa moze se reci umorno , ali ovako sam dobro
Kako provodis letnji raspust ?
Pišem puno, ali nemam ljetnji raspust... :) Velika sam već...
Da li citatelji mogu uskoro ocekivati neku novu knjigu uskoro ?
Pa Ogrlica sjećanja se još piše, pa dok nju ne završim, ne, ne mogu drugu knjigu očekivati, iako mi je već u glavi druga knjiga.
Zamisli da si za par godina naisla na tvoju knjigu , da li bi nesto promenila ?
Ne, ništa ne bih promijenila čak i za par godina... Stojim iza svakog napisanog slova i riječi...
Sta mislis o danasnjim drustvenim mrezama ? Da li one kvare decu ? Kakav stav imas o njima?
Nažalost kvare današnju djecu... Voljela bi da nije tako, ali tako je... Meni one puno pomažu, ali za današnju djecu koja zbog njih nikad ne izlaze je kvarno... Opet kažem nažalost, tako je
Kako bi sebe opisala u tri reci ?
Samopouzdana, draga i dobra
Sad da si na razgovoru za posao tvojih snova i oni ti kazu da trebas da imas neku osobinu koju nemas . Da li bi slagala da je imas kako bi dobila posao ?
Ne bih nikada lagala da dobijem posao ili nešto drugo
Da li ima neki trenutak u tvom zivotu koji bi htela da totalno izbrises iz svoje memorije ( secanja ) ?
Ne, ali mislim da kada bi to mogli, ne bih bili mi da sada totalno izbrišemo neka sjećanja...
Da li mislis da su se ljudi promenili ? Nekako da ne sire ljubav kao sto su pre radili , ne pomazu jedni drugima...
Neki su se promijenili, ali neki su ostali onakvi kakvi jesu... Razlikujemo se svi...
Stvarno su ti super pitanja, nisam se očekivala ovakva predobra pitanja
Hvalaaa tii punoo drago mi je da ti se svidjaju
Sta mislis o ljudima koji povredjuju druge ? Da li oni to rade jer su i sami povredjeni ili su jednostavnk takvi ?
Oni su sami povrijeđeni, pa to rade, a neki su jednostavno takvi... Mislim da su jadni oni koji to trpe...
Po tvom misljenju da li je najbolje da se nekada otvorimo osobi koja nas ne pozmaje dovoljno dobro ?
Nije najbolje, ali nekada moramo...
Savet koji bi sad dala malo detetu ?
Hm.. samo budi svoj i uspjet ćeš u životu
Knjiga ili film koju/koji svima preporucujes ?
Film Titanic preporuka
Kako vidis sebe za deset godina ?
Žena, majka, kraljica(u prijevodu Žena,majka,velika spisateljica) hahaha!
I za krajj
Sta bi porucila citateljima ?
Za početnike na Wattpadu bi rekla; Svaki početak je tešak, ali kada pišeš sa srcem, imaš bujnu maštu kao ja i što originalniju priču, to bolje. I sve će na kraju doći na svoje.. A svojim čiteteljima bi poručila da me i dalje prate i uživaju u aktualnoj priči koja je puna raznih preokreta...
Hvala ti sto si ucestvovala :)❤
Ma hvala tebi, bilo je ugodno i super si pitanja pripremila... Samo tako nastavi :)❤
Hvaalaa tii punooo ❤❤❤
.....................................................................................................................................
Kao sto ste mogli da vidite u intrevjuu , moj gost je bila jedna pretalentovana osoba koja svoj talenat pokazuje na ovoj aplikaciji
Moj gost je bila @anabelacostello
Jos jednom bi htela da ti se zahvalim što si učestvovala u mom malom projektu
Vidimo se i družimo u sledećem intervjuu :)
YOU ARE READING
INTERVJU SA PISCIMA SA WATTPAD-A
RandomOvo će biti priča u kojoj će pisci sa wattpada odgovarati na pitanja . Cover by me #1-pitanja 6.12.2020