Aot-ba esve 15

8 0 0
                                    

REGGEL:
Vivi pov:
reggel arra keltem hogy Levi takarít.őszintén meglepett mert nem nagyon néztem ki belőle.de mindenesetre nem rossz tulajdonság.de visszatérve a való életbe felkeltem és megkértem levit hogy menjen ki amíg felöltözök.készen lettem és vissza hívtam a szobába.bejött és kérdezte hogy mehetünk-e.(nagyon fura volt és az arca tiszta piros😅)
Levi pov:
Vivi kiküldött a szobából hogy felöltözzön.de a szoba ajtó résnyire nyitva maradt ,és én pont beláttam rajta a fejem a szivárvány minden színében látszott ahogy láttam.és ekkor egy hang zokkentett ki."Levi bejöhetsz!"szólal meg a lány.bementem és furcsán nézett rám először nem tudtam miért aztán leesett a fejemen meg mindig ült a pir.azután már amikor emberhez hasonló bőrszínem lett akkor megszolaltam menjünk reggelizni!
Bianka pov:
Még mindig hihetetlen ez az egész de már kezdem felfogni.amit eddig kaname iránt éreztem most ugyan ezt érzem eren iránt is.éppen reggelizni indultunk amikor össze futottunk viviékkel.őszintén nem nagyon tudom hogy Vivi mit érez Levi után ugyanis én azt látom rajta hogy zeron lassan túllép.viviről azt tudni kell hogy nagyon erős és határozott személyiség elég könnyen el tudja engedni a dolgokat velem ellentétben én sokkal inkább ragaszkodobb típus vagyok.
Vivi pov:
Indultunk reggelizni amikor meglátom biankaekat kézen fogva.őszintén nagyon örülök hogy sikerült túllépnie kanamén és hogy van egy másik fontos ember az életében.miután megreggeliztunk azután a fiúk azt mondták hogy mutatnak valamit .........

Hát sziasztok itt lenne egy új resz a hibákért bocsi nemsokára jön egy másik rész is😁

Váratlan utazás Where stories live. Discover now