41.BÖLÜM

442 12 1
                                    

(Yaman zarfı açar. İçinden 2 tane kağıt çıkar, biri Yamana diğeri ise Kenanadır.Kenan Yamamndan kağıdını alır içinden okumaya başlar. Yamanda aynı şekilde içinden okumaya başlar.) 

(Yamanın kağıdında sakın Altınkoydan ayrılma, kendini derslerine ver, abinede sahip çık gibi öğütler yazıyordu.Kenanın kağıdında ise; sakın Yamanı utandırıcak bir şey yapma, ve şimdi okuyucaklarını Yamana sakın söyleme.Babanın katili Turnç Nadir. Yaman Altınkoyda güvenli olur, sende kendine dikkat et.) 

(Kenan oturduğu yerden kalkar Yamana yönelir)

Kenan: Eeee ne yazmış? 

Yaman: Kendine iyi bak falan yazmış. Sana ne yazmış?

Kenan: Banada; kendine iyi bak, Yamana bağ olma falan yazmış. Neyse boşver bunları zaten önemli birşeyde yazmamış. Bekle ben bir çay yapıyım ne zamandır birlikte bişeyler içmemiştik bücür.

(Kenan mutfağa gider, hemen kendisine yazılan kağıdı yakar.) 

(Mira ise Yamanların evinin bahçelerinin önündedir. Mira bahçeye girmeden arkadan bir adam gelir.) 

Yabancı: Hoşgeldiniz buyrun. 

Mira: Arkadaşıma gelmiştimde.

Yabancı: O arkadaş benmiyim he güzellik. 

Mira: Pardon anlamadım. Tam olarak ne demek istediniz. 

Yabancı: Diyorum ki çok güzelsin. 

(O anda Yabancı elini makas haline getirip Miranın yanağına uzatır. Mira koşmaya başlar Yamanların evinin önüne gelir.) 

Mira: Yaman kapıyı aç. İmdat yardım edin. YAMANNN. 

Yabancı: Yolun sonu güzellik gel bakalım buraya. 

(Yaman sesleri duyup hemen kapıyı açar.) 

Yabancı: Noluyo bu güzellik benim. 

Mira: Yaman yalvarırım bişeyler yap. 

(Yaman adamı görüp hemen bir yumruk geçirir. Adam kaçmaya başlar Yaman kovalamaya başlıycakken, Mira Yamanın elinden tutar ve sarılır. Yaman sarılmadan öylece beklemektedir.) 

Mira: Sana ne kadar teşekkür etsem az. 

(Mira sarılmayı bırakır.) 

Yaman: Tamam önemli değil. Sen iyi misin? Bişeyin var mı? 

Mira: Yoo gayet iyiyim. 

(Kenan içeriden gelir. 5 Dakka yalnız bırakmaya gelmiyosun.Hemen aksiyon. ) 

Yaman: Miraya bir sapık bulaştı, o yüzden. 

Kenan: Aaa gelsene Mira yeni çay yaptım. 

Mira: Peki... 

(Mira ile Yaman içeri girer.) 

Kenan: Siz oturun ben çayları alıp geliyorum. 

(Kenan çayları almaya mutfağa gider.) 

Mira: Ne zaman anlatmayı düşünüyosun? 

Yaman: Neyi? 

Mira: Annenin vasiyetinde ne yazdığını. 

Yaman: Mert söyledi demi? 

Mira: Sen soruma cevap ver. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MEDCEZİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin