Sunetele adidașilor lor scârțâind pe podeaua sălii de sport a fost atât de inductor de memorie, încât l-a făcut pe Akaashi să ia un moment și să-și amintească de vremurile de altădată, ca și cum făcând acest lucru l-ar duce înapoi în timp, când ar juca volei în fiecare zi după școală. După un timp, a deschis ochii și a suspinat, apoi a traversat terenul până la fileu. Își adusese și el o minge de volei, în caz că nu le era pusă la dispoziție niciuna.
"Care era poziția ta pe vremea când jucai?". a întrebat Bokuto cu voce tare, scoțându-și în sfârșit mâinile din buzunarele glugii. Capul îi era dat pe spate în timp ce supraveghea sala de sport.
Akaashi a sărit mingea de pe podea de două ori. "Setter. Tu?"
Bokuto a zâmbit. "Am fost căpitanul echipei și asul." A dat o legănare simulată a brațului, ca și cum ar fi dat cu spița. "Crezi că poți să arunci la mine?".
"Bineînțeles."
Akaashi și Bokuto purtau un fel de comunicare tacită unul cu celălalt. Aveau o relație cel puțin ciudată, ca să spunem așa. Akaashi îi răspundea la întrebări cu răceală, fără prea multe emoții, dar Bokuto prețuia aceste răspunsuri și replica cu emoție în ton. Nu părea să se supere ușor. Bokuto era foarte diferit de toți ceilalți pe care Akaashi îi întâlnise până la el.
Acolo unde majoritatea oamenilor s-ar fi detașat, Bokuto se agăța și nu-i dădea drumul, fiind pe cât de persistent, pe atât de energic. Era foarte tulburător. Akaashi s-a întors și s-a încruntat.
Nu ți-aș fi dat numărul meu de telefon dacă nu ai fi fost un pacient...
Bărbatul cu părul negru a sărit din nou mingea și s-a îndreptat spre poziție.
"Totul este atât de nostalgic." Vocea lui Bokuto era plină până la refuz de emoție. A făcut câțiva pași înapoi pentru a se pregăti pentru aruncare. Din punct de vedere mental, era mai mult decât pregătit să dea cu vârf și îndesat, dar nu atât de mult din punct de vedere fizic.
Bokuto a ratat setul lui Akaashi de douăsprezece ori.
"Rahat... rahat." Frustrarea lui era demascată. "Te rog, aruncă-mi din nou!" I-a aruncat mingea lui Akaashi.
Nimic nu te poate opri, nu-i așa? Luând mingea în mâini, Akaashi a țintit spre locul aproximativ în care Bokuto ar fi înțepat mingea. A vrut ca acesta să o înțepe cel puțin o dată, ca nu cumva Bokuto să nu facă un atac de panică indus de ura de sine.
Văzând cum Bokuto alerga înainte, Akaashi a fixat perfect mingea. I-a adus aminte de zilele de liceu. Acum, dacă cel bolnăvicios ar reuși să o lovească.
Sunetul palmei lui Bokuto care a întâlnit mingea a sunat ca o explozie. Akaashi a tresărit. Trecuse atât de mult timp de când nu mai auzise ceva atât de puternic. A fost uimitor.
"Ha! Ai văzut asta?!" Bokuto exploda de emoție. Era extaziat. "L-am spijinit perfect chiar acum! Acea aruncare a fost perfectă!" Fără ezitare, a alergat pe teren pentru a recupera mingea.
Akaashi știa că alergarea nu era probabil cel mai bun lucru pe care ar fi trebuit să-l facă, dar nu a spus nimic despre asta. Mingea i-a fost aruncată înapoi și, din nou, s-a întors să arunce mingea pentru Bokuto.
După trei seturi, a fost o altă lovitură și o altă încurajare din partea fostului as. Akaashi și-a ridicat sprâncenele.
"Impresionant." A privit mingea rostogolindu-se tot mai departe de ei și se aștepta să-l vadă pe Bokuto urmărind-o, dar în schimb nu a văzut nimic. Și-a întors atenția spre singurul altcineva din încăpere.
Bokuto privea în depărtare, de dincolo de plasă, fața lui purtând o expresie confuză. După o clipă, în liniște, a vorbit.
"Ei... Nu sunt cu adevărat acolo, nu-i așa?" Cuvintele i-au ieșit din gură cu reticență.
Akaashi a aruncat o privire în direcția în care Bokuto privea. Nu era nimeni. Erau singurii doi din sală. Și-a înfipt unghia degetului mare în partea laterală a degetului arătător și și-a întors privirea spre Bokuto.
"Nu sunt chiar acolo." A trebuit să se forțeze să rostească cele doar patru cuvinte.
Bokuto a dat din gură un "Bine", înainte de a da înapoi cu câțiva pași. "Poți să mai arunci puțin spre mine?".
"Sigur." Akaashi a dat din cap o dată, și asta a fost tot ce Bokuto avea nevoie să audă înainte de a fugi să recupereze mingea.
CITEȘTI
In Another Life(Tradus în română)
FanficNimic din acest fanfic NU îmi aparține! Pentru ca nu am văzut nicăieri pe wattpad fanfic-ul asta tradus am zis eu sa îl traduc pentru cei care nu sunt foarte buni la engleza si vor sa plângă alături de ceilalți weebi.