8 saat ders ve sonunda eve gelebilmiştim. Çok yorgundum. Yemek siparişi verdim, geldi ve yemeye başladım. O sırada kapı çaldı. Delikten baktım. Jungkook gelmişti. Kapıyı açtım.
"Kook! Hoşgeldin keşke geliceğini söyleseydin sana da yem-"
Birden dudaklarıma yapışıp kapıyı kapattı.
"Seni yesem? Öyle daha çok doyarım"
"Mmm bana uyar"
Öpüşerek odaya gittik ve jungkooku soymaya başladım. Tamamen çıplak kaldığımızda jungkooku yatağa yatırdım.
O koca penisini yalamaya başladım. Karnından boynuna kadar dilimle şerit çizdim.
Üste çıktı ve alt dudağımı çekiştirmeye başladı. Beni üstüne aldı ve düz yatırdı.
Bir eliyle popoma şaplak atarken diğer eli de sıkmakla meşguldü. Beni altına aldı ve kasıklarımı yalamaya başladı.
Yavaş yavaş penisime indi ve başını ağzına aldı. Saçlarından tutup köklemesini sağladım.
2 dakika kadar yaladıktan sonra eliyle okşamaya başladı. Bir yandan da öpücükler konduruyordu.
"Ju-jungkook artık dayanamicam!"
Cümlemi bitirmemle beni ters çevirdi ve deliğimi yalamaya başladı.
Yeteri kadar ıslanınca 2 parmağını soktu ve yavaşça git gel yaparak deliğimi açmaya çalıştı.
"Ah jungkook yap artık."
Bi anda penisini içimde hissetmemle inledim oda uğultuya benzer bi ses çıkardı.
Hareketleri çok yavaştı. İçimden çıkıp beni döndürdü ve ayaklarımı havaya kaldırdı.
Yavaş yavaş içime girdi ve birden kökledi. Acıyla çığlık attım ama sonra zevk almaya başladım.
"Siktir ah"
Jungkookun poposuna bi şaplak attım. Kendime daha çok bastırdım.
Birden hızlandı. Zevkin doruklarına çıkmıştım. Yavaşladı ve penisimi çekmeye başladı.
2 kat zevk almaya başladım ve boşalacağımı anlayan jungkook penisimi ağzına aldı.
10 saniye sonra ağzına boşaldım. Yukarıya doğru çıkıp dudaklarımı dudaklarına hapsetti.
Jk:Bu gün hiç bitmemeli sevgilim.
Tae:Henüz bitmedi bebeğim...
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Allahım az önce ne yazdım ben öyle fodkcpdoeçd8emf
Neyse bi dahaki ship için istek istediğiniz ship var mı?
°
°
°
°
°
°
°