אז זמן בראי המולטיוורס היא הפינה החדשה שלנו, שבה בכל פעם נספר על סדרה, סרט או ספר ועל הדרך שבה מציגים את המסע בזמן, מי נסע ולמה, חורים העלילה שקשורים לזה וכולי.
אז בפרק הראשון נתחיל עם בחזרה לעתיד ועוד כמה ימים נעשה את החלק השני של בחזרה לעתיד.
אז למי שלא ראה את הטרילוגיה, מה אתה עושה בוואטפאד? לך לראות אותם ושוב אלינו.
חזרתם? יופי, אפשר להתחיל.
אז בחזרה לעתיד מספר על דוק בראון ומרטי מקפלייד (אני מקווה שצדקתי עם השם משפחה) שנוסעים בזמן במכונית הדולוריאן המעופפת שדוק בנה.
מרטי ודוק חיים בשנת 1985, זהו פרט שציינתי כי זה מסע בזמן וחשוב לדעת מתי אתה נמצא.
חצי שעה בערך אחרי תחילת הסרט, דוק מראה למרטי את ההמצאה הארונה שלו, מכונית דולוריאן שנראית פשוטה למדי.
אבל ברגע שדוק מפעיל אותה מרטי מבין שזוהי מכונת זמן במסווה של מכונית!
הם מכניסים את הכלב של דוק למכונית ומראים שהוא נוסע במכונית וכשהיא עוברת את ה140 קמ"ש, היא נעלמת ומופיע שוב כמה שניות לאחר מכן.
נדלק קדימה, מרטי מוצא את עצמו תקוע בעבר בשנת 1965, אצל אמו מהעבר.
קיצור: אמא שלו נדלקת עליו, אבא שלו עלוב, ביף עדיין מעצבן.
מרטי מוצא את דוק מהעבר, זה הדוק שחשב על האופציה של מסע בזמן אבל לא הוציא אותו לפועל כמו דוק מהעתיד. זה הדוק שמרטי היה צריך כדי שיעזור לו ליצו מספיק אנרגיה כדי לחזור ל1985.
בנשף, מרטי מתחזה לזמר כדי לגרום להורים שלו להתאהב אבל מפקשש את זה ודוק נאבק על מגדל השעון כדי לשאוב את הברק כדי להטעין את הרכב.
בלה בלה בלה, ההורים שלו מתאהבים, הוא חוזר לעתיד, מציל את דוק מקבל גיפ ואז דוק בא מהעתיד ואומר למרטי והחברה שלו שלאף אחד לא אכפת ממנה שהם חייבים לבוא איתו לעתיד.
זה הסרט הראשון ווואו העלילה של הסרטים האלה ארוכה.
בפרק הבא נסביר את כל המסע בזמן ואולי נוכל גם לעשות לסרט השני והשלישי.
סליחה שהפרק יצא כזה ארוך, את הבאים ננסה לעשות קצרים יותר.
נ"ב: השם של הפינה עדיין לא סגור, אז אולי יהיו שינויים בהמשך.
YOU ARE READING
the book of all books
Ciencia Ficciónאתם עצלנים? אין לכם כוח להחליף ספר? אז זה הספר בשבילכם! ספר זה מאגד בתוכו כמה מאות עובדות ומימס בצורה שלא תצטרכו בכלל לעבור לספר אחר.