DİKKAT ET

16 5 0
                                    

Kalbimdeki tüm yara izleri sana ait. Hepsinin ayrı bir anısı ve acısı var. Altında kalmadığım enkaz, içine girmediğim savaş, dökmediğim göz yaşı ve senin için vermediğim mücadele kalmadı.
Hepsi senin o senden önce inandığım tebessümün içindi. Bir yanım çölken, diğer yanım papatyalar la dolu bahçe oldum sana ben. Ama baktım ki  verdiğim emekler boşa, ben de vazgeçmek zorunda kaldım. O bahçemdeki papatyaları teker teker kopardı
n.Ben o papatyaları hissetirdiğin acıların gözyaşlarıyla suladım.onlara da acımam olmadıxsen hayatında beni hep sona atarken,benim herzaman. Önceliğim sendin ben seni sığınağım bildim. Bana hissetirdiğin tüm acılarla yine sana geldim, hep sana sığınmak istedim.
En kötüsü  de nedi biliyormusun? Sen bunları hiçbir zaman görmedin. Ama bakın ben ne anladım biliyor musunuz? Ne yaparsanız yapın, bir insan en ufak çabaya dahi değmiyorsa bırakacaksınız. Bırakın, daha iyi sini buluyorsa gitsin onunla olsun. Bizde acılar ve onun bizim gibi güzel sevecek birini bulamayacağının rahatlığı kalır. Çok sevecek birini demiyorum bakın, güzel sevecek birini diyorum. Arada fark var. Bir yemeği birçok aşçı yapar. Ancak biri aralarında muhakak en güzelini yapar. Sevenler arasında o en güzelde bizim. Kalbimizde işte. Ve şu da unutulmasın, hiçbir ömür de onlara bizimki gibi lezzetli gelmiyecek. Bizim ömrümüzün lezzetli olması da güzel sevebilen duygularımıza dayalı. Bu gerçeği  onlar bilmeyecek.
Yani anlayacağın seni herkes çok sevebilir. Ama kimse seni beni Gibi sana binbir türlü anlam yükleyerek güzel sevmez.

Güzel seveni görmek için güzel bakmayı bilmek gerekirdi.
Ancak beni sevmeni beklemek de kör birinden görmesini istemekti.

SEN İLK YENİLGİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin