Defne,Serkan'ı partiye götürmek için odasında yalvarıyordu resmen.Serkan ise eli ayağına dolanmıştı ve bir yandan da Defne'ye kızıyordu.
Serkan:nasıl yaparsın ya!Kendini davet mi ettirdin?
Defne:ya saçmalama abi!Dedim ya kendisi söyledi Eylül.Hem ne güzel işte bu senin için bir fırsat!
Serkan:yok yok..Gidemeyiz olmaz Defne.Ne işimiz var bizim o insanların içinde.
Defne:ne demek ne işimiz var?Hem gitmezsek Eylül'e çok ayıp olur.
Serkan:ya off..
Defne:şu asosyallikten kurtul oflamayı bırak ve hazırlan abi!
Serkan:asosyal değilim ben!
Defne:hâlâ ne diyor ya..Hadii!
Defne elindeki takım elbiseyi Serkan'a uzatıp gülerek odasından çıkmıştı.
...
Eylül elbisesini giyip son dokunuşlarınıda yaptıktan sonra odasından çıkmıştı.Bahçe o kadar güzel hazırlanmıştı ki.Songül'ün yanına geldiğini görünce gülümsedi.
Songül:hii..Ya çok güzel olmuşsun Eylül..
Eylül:yaa fazla mı olmuş sanki?
Songül:hayır hayır.Harika!Ee hadi herkes seni bekliyor aşağıda.İnelim.
Eylül:tamam..
Bahçeye çıktığında herkesin orada olduğunu görünce çok sevinmişti Eylül.Anne ve babasının yanına geçmişti.
Serap:beğendin mi?
Eylül:beğendim tabii ki..
Harun:benim minik kızım büyüyor.
Alper:koca kız oldu artık baba..
Eylül:aa sen kendine bak bir kere!
Alper:ee hadii dansa!
Alper,Eylül'ün elinden tutup onu ortaya çekmiş ve dans etmeye başlamışlardı.Eylül gülümsüyor abiside onu böyle gördükçe mutlu oluyordu..
Eylül:abi iyi ki döndün yurt dışından..Sensiz çok kötüydü burası.
Alper:buradayım işte artık..
Eylül:gitme bir daha olur mu?Sıkılıyorum sen olmazsan buranın tadı tuzu olmuyor.Bu ev falan..
Alper:doğum gününde bunları mı konuşacağız?Saçma sapan..Hadi eğlenmene bak..
Eylül gülümserken giriş kapısına gözü takılmıştı.İki kişi içeriye girmek için çaba gösteriyordu.Ama güvenlik izin vermiyordu.Eylül abisinden müsade isteyip oraya doğru ilerledi.
...
Serkan ve Defne bir türlü partiye davetli olduklarını açıklayamıyorlardı.Defne içeriye girmeye çalışırken Serkan ise onu çekiştirmeye başladı.
Serkan:uzatma işte Defne gidelim yürü!
Defne:ya bir saniye abi!Neden anlamıyorsun Eylül davet etti bizi.Kendisi söyledi ya!
Güvenlik:davetiyeniz olmadan ol-
Bu sırada Eylül gelince güvenlik susmak zorunda kalmıştı.Defne gülerken Serkan ise Eylül'ü görünce donakalmıştı yine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NERGİS
FanfictionEylül ve Serkan'ın lisede başlayan aşkında onları neler bekliyordu?