4.Bölüm

85 4 25
                                    

Eylül okul çıkışında Songül ile eve gelmişti.Annesi salonda otururken yanına geçmişlerdi.

Serap:hoş geldiniz kızlar.

Songül:hoş bulduk Serap teyze..Nasılsın?

Serap:iyiyim canım.Sen nasılsın?Ailen nasıl?

Songül:sağolun iyiler şükür.

Eylül:annecim.Neler yaptın?

Serap:her zamanki şeyler..Ha bu arada akşama evde olmayacağım Eylül.Bir arkadaşım ile yemekte olacağım.

Eylül:aa öyle mi?Ben de yemekte olamayacağım anne.

Serap:sen kiminle olacaksın?

Eylül:ıı şey..Okuldan biri ile annecim.Neyse hadi biz odama geçelim Songül.

Eylül ve Songül salondan ayrılıp odaya geçmişlerdi.Songül yatağa otururken Eylül'de çantasını bir kenara bırakıp dolabının karşısına geçmişti.

Eylül:e sen akşama ne yapacaksın?

Songül:bilmem evde olurum büyük ihtimalle.

Eylül:seninlede çıkalım bir gün yemeğe.Hatta burada kalırsın hafta sonu ne dersin?

Songül:olabilir bakarız ya..Neyse hadi sen şunu dene bak bu çok yakışıyor sana.Saçlarını da hafif dalga dalga yaparız..

Eylül Songül'ün elindeki elbiseyi alıp gülümsemişti.

...

Serkan odasında kitabını okurken kapısı açılınca başını kaldırıp gelene bakmıştı.Tabii ki Defneydi gelen.

Defne:abilerin bitanesii..

Serkan:ne isteyeceksin yine acaba..Böyle kedi yavrusu gibi geldiğine göre yanıma.

Defne:aa aşk olsun ama abican..Yani ben sadece bir şey isteyeceğim zaman mı geliyorum senin yanına?

Serkan:sence?

Defne:öf tamam ya..Dışarıya çıkalım mı?Uzun zamandır abi kardeş takılmaz olduk.

Serkan:sen kendine yeni arkadaşlar ediniyordun hani?Şu Cemre ve kankileri ile takılıyordun.Ne oldu seni hiç aramadılar değil mi?Anca işleri düşünce zaten.

Defne:abi yapma ya..Bunları konuşmasak.Hadi dışarıya çıkalım.Bak dondurma falan yeriz.Annemde zaten geç gelecekmiş.İşleri uzamış.

Serkan:iyi çıkalım bakalım.Gel buraya güzellik gel.

Serkan,Defneye sarılıp saçlarına öpücük kondurunca Defne'de gülüp odasına geçmişti.

...

Eylül hazırlanmıştı.Songül gittiğinde kendiside salona geçerken annesi ile karşılaşmışlardı.

Serap:tatlım ne hoş olmuşsun.

Eylül:annecim sağol.Sende öyle.

Serap:bu akşam erkekleri baş başa bırakıyoruz demek.

Eylül:eh öyle oluyor.Takılırlar onlarda değil mi babacım abicim?

Harun:siz keyfinize bakın hanımlar.Biz baba oğul iyiyiz.

Alper:aynen ya iyiyiz.Ha Eylül,geç kalma tamam mı abicim?

Eylül:tamam tamam merak etmeyin..Hadi ben çıktım.

Eylül evden çıkınca kapıda bekleyen Güney'in yanına gitmişti.Güney arabadan inip Eylül'e doğru birkaç adım atmıştı ve baştan aşağı süzmüştü kendisini.

Güney:bu ne güzellik böyle.Eylül harikasın.

Eylül:sağol Güney.Gidelim mi?

Güney:gidelim..Buyrunuz.

Güney arabanın kapısını açınca Eylül'de gülümseyip binmişti.Çok geçmeden bir restorana gelmişlerdi.Beraber içeriye girmişler ve kendilerine ayrılan masaya oturmuşlardı.

Güney:bu yemeği kabul ettiğin için teşekkür ederim Eylül.Bana bir şans verdiğin için..Bize bir şans..

Eylül:Güney..Bak ben,yani daha öncede demiştim sana.Cemre falan,yani sadece Cemre'de değil.Takıldıklarım var biliyorum bunu..Ama yine de seninle denemek istedim.

Güney:başkası yok..Artık sadece sen varsın.Ben sadece seni seviyorum..

Eylül:b-bende..

Güney gülümseyince Eylül'de gülümsemişti..

...

Serkan ve Defne evden çıkıp bir dondurmacıya gelmişlerdi.

Defne:dondurmaları alıp sahile inelim olur mu?

Serkan:olur..Deniz havası alırız.

Defne:ee hiç anlatmıyorsun artık.

Serkan Defne'ye sorarcasına bakınca Defne yüzünü asıp cevaplamıştı Serkan'ı.

Defne:Eylül meselesini diyoruum.Hâlâ bir gelişme yok mu?Yani o kadar kızın doğum gününe gittik ama sen hiç konuşmadın..

Serkan:haa Eylül meselesi..Yok ya ne olacak Defne.

Defne:ama yani..Böyle olmaz ki..Senin bir şeyler yapman lazım abican.Ne bileyim fark ettirmeye çalış ya!

Serkan:Defne ne yapacağım ya?Bunca sene görmemiş yani beni..Hep etrafındayım yani.

Defne:ahahhaha..Ne?Ay hiç güleceğim yoktu ahahha.

Serkan:pardon ne gülüyorsun?

Defne:etrafındaydın sen..Eylül etrafındaydın sen?Ya hadi oradan be..Eylül'ü nerede görsen kaçıyordun.Hâlâ kaçıyorsun.

Serkan:her neysee..Al şu dondurmaları çok konuşma yürü.

Serkan elindeki dondurmayı Defne'ye uzatmıştı.Defne hâlâ gülerken Serkan ona ters ters bakınca susmuştu.Karşı tarafa geçerlerken arkalarından gelen ani sesle o yöne dönmüşlerdi.Kaza..Bir kaza olmuştu..

-Bölüm Sonu-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 01, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NERGİS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin