Slnko ma neprijemne poštekilo na tvár, donútilo má vstať a zatiahnuť závesy. Mrzuto som sa pozrela na hodiny. Šesť desať?! To som mohla este kľudne spať ! Pozrela som sa na odokrytu , už studenú perinu a nádej, že si este zdriemnem sa rozplynula ako dym z cigarety. Vyzliekla som si pyžamo a obliekla legíny a na tielko natiahla hrubý krvavo -červený sveter a blond vlasy dala do vysokého copu. Pristúpila som k zrkadlu a pozrela na seba. Volám sa Lucy Lastrangerová, mám osemnásť a som úplne obyčajné, chudé, vysoké blonďaté dievča. Bola by som vsak ešte viac obyčajná bez hrubej jazvy na krku a malým bielym jazvičkám od cigariet na ruke. Kedysi , ked som mala pätnásť , sa môj život od zakladov zmenil. ...
Flashback
Bola pokojná letná noc, bezvetrie. Prechádzala som sa s kamarátom Gustavom po temnej ulici niekam ... Sama neviem kde. Opili sme sa a kráčali sme pokiaľ nás nohy niesli. Gustav bol môj veľmi dobrý kamarát , ktorého mi nie jedna kamarátka závidela. Gustav bol veľmi pekný chalan, svalnaty a vysoký, mal modré oči, že by ste sa v nich utopili a hnedé krátke vlasy. Síce bol veľmi pekný, nepriťahoval ma, asi kvôli tomu, že som sa v tej dobe rozišla s jeho kamarátom Leroyom. Leroy bol tiež ako on, no viac temnejši a vlasy mal čierne. Vlastne on väčšinu času nosil len čiernu. Náš vzťah trval dva mesiace, čo som sa ako pätnásťročná chvalila , no vzťah ukončila červenovlasá kurvička z vedľajšej triedy. Polámané srdce som sa snažila zalepiť alkoholom a debatami s jeho kamarátom. Leroya som milovala a on ma podviedol. Klasický problém dnešných vzťahov. Ako som spomínala , kráčala som z Gustavom po ulici a ten ma nasmeroval do parku. Nikde nikoho, všade tma. Po nejakej chvíli som trochu vytriezvela a nez som si uvedomila čo sa deje a kde sme, surovo má hodil na zem a zapchal mi rukou ústa. Asi si myslel že budem kričať, no mala som pocit že ked otvorím ústa zadusim sa zvratkami. Gustav sa na mňa skodoradostne pozrel a zapískal. Odrazu sa zjavil Leroy. Obidvaja sa posmešne usmievali , preto som sa začínala čo raz viac báť. " úbohá Lucy, Leroy ťa podviedol," zasmial sa Gustav a vytiahol si z vrecka kus látky, ktoru mi napchal do úst. Pozrela som sa naňho. Hajzel. Zradca. Skurvysyn. Tieto slová mi virili hlavou. Zradil má. Videla som Leroyove zfetované a zhulené červené oči. Ten má len tak nenechá. Zbije ma? Znasilní ? Od tolkeho rozmýšľania ma bolela hlava a videla som čoraz hmlistejšie a hmlistejšie . Leroy vytiahol lovecky nôž. Vyplestila som oči. Nemohla som sa ani pohnúť. Nožom mi behal na krku a občas zaryl. Vytryskli mi slzy. Toto bude dlhá noc...
Taaaaak, ako sa vám páči tento menšia uvitacia časť ??? :) :3 bohužiaľ som tento Flashback rozdelila na dve časti, snáď to neprekáža :)))) čo si myslíte zatiaľ o Lucy? Napíšte mi komenty s vašimi názormi a ak sa vám časť páči dajte hviezdicku :33333 ^^ i love all <3 Romća
ČTEŠ
old school
Random17-ročná Lucy Lastrangerová je obyčajné dievča. miluje módu, má najlepšiu kamarátku Kate s ktorou chodí v piatky večer do klubov, je single a nenávidí dlhé vzťahy, skôr len na jednu noc. Miluje florbal a hrá za Larkrise Primary , jej strednú.na jed...