V momente, keď som videla nôž, všetky moje šance na záchranu zmizli. Park bol strašidelne temný A prázdny A Gustav S Leroyom vyzerali nebezpečne. Vzájomne si vymieňali pohľady plné neukolísaneho vzrušenia. V ich očiach som nebola človek. Bola som mäso. Bola som niekto, kto bol och obeť, ich baránok. Plánovali to dlho. Neviem prečo niekoho chceli zabiť. Mono aby sa S tým niekde pochválili. Konečne. " prečo to robíte? " šepkala som potichu, lebo Leroy mi držal branicu A ledva som dýchala. Gustav mi medzitým násilne trhal oblečenie A skriabal nechtami. " Je to komplikované Lucy. Možno si nevieme. Možno to vie ten kokaín, možno to vie moje srdce. Ver či nie počuli sme vnútorný hlas. Niečo ako boha. Si len obyčajná štetka Lucy. Tvoja smrť nikoho nezarmuti. Nikto tá nemá rád,ani tvoja matka ani otec, nikto. Ty si nikto. A teraz ti ukážeme čo si ničoty ako ty zaslúžia." zahnal sa A dal mi facku. Zastipala má tvár A vytryskli mi slzy. Sledovala som ako sa Gustav vyzlieka A potom do mňa surovo vstúpil. Pomedzi znásilnenie si Leroy zapálil cigaretu A každy šluk si hasil na mojom bruchu. Kričala som od bolesti a mala som pocit že mi vybuchne hlava od bolesti. Hľadala som V ich očiach štipku súcitu alebo zľutovania, no boli prázdne. Neľudské. Zatemnené. Keď som si myslela, že je koniec, Leroy zahasil cigaretu a do ruky chytil kuchynský nôž. "nezasluzis si rýchly koniec Lucy. Ty si nezasluzis nič. Vieš O tom že som ťa nikdy nemiloval? Len som ťa chcel ošukať. Nikto ťa nikdy nebude milovať. To si pamätaj. Takže teraz zomries. " povedal pomaly Leroy. Jeho slová boli ako smola, lepili sa na mňa a nedalo sa na to nemyslieť. Neustále som počula ozvenu jeho slov. Má pravdu. Pomaly som mi začala veriť. Inak by Boh toto nikdy nedovolil. Leroy si ako prvý zobral nôž. Priložil mi ho ku krku A brázdil ním ako keby zabáral nôž do masla. Neskutočne to bolelo. Tie muky boli strašné. Čudujem sa že ma nikto nepočul. Keď však Leroy podal Gustavovi nôž, ozval sa brechot psa A neskôr krik nejakého muža. Bolesť má prinútila zamdliet A už som len videla, ako Leroyovu prekvapenu tvár napáda uslintaný buldog.
ČTEŠ
old school
De Todo17-ročná Lucy Lastrangerová je obyčajné dievča. miluje módu, má najlepšiu kamarátku Kate s ktorou chodí v piatky večer do klubov, je single a nenávidí dlhé vzťahy, skôr len na jednu noc. Miluje florbal a hrá za Larkrise Primary , jej strednú.na jed...