Verjaardag

69 7 3
                                    

Ik wordt wakker en ga rechtop zitten, wat voor dag is het ook al weer o ja ik ben jarig JES ik stap uit bed. douche snel en kleed me aan, en ren de trap af eindelijk volwassen want ik ben nu 18 op tafel staan allemaal cadeautjes en lekkere broodjes. Mijn familie zitten aan tafel en roepen allemaal tegelijk GEFELICITEERD. eerst krijg ik van mijn broer jan een cadeautje, ik schuur het papier er af wouw wat mooi ik hou een zilveren ketting met een ster er aan in mijn hand. dan is mijn zusje danielle aan de buurt van haar krijg ik een stoere leren jas met een draak achter op de jas, ja ik houd van draken, alleen mijn zus henriette nog van haar krijg ik een paar mat zwarte doctor martens, "wouw ik ben echt blij met jullie cadeautjes " zeg ik en ik meen het. "alleen wij nog " roept mijn moeder, en haalt een grote doos onder de tafel vandaan, ik maak de doos open en haal er een motor pak uit en een helm met vlammen op de zijkanten. "van mij krijg je een cadeau wat er bij past, kijk maar buiten op de oprit" ik loop nieuwschierig naar buiten en zie het op de oprit staan ik kan alleen maar gillen van blij schap"Die wil ik altijd al " daar voor mijn neus staat gewoon een Harley Davidson wouw. ik heb net mijn rijbewijs gehaald maar hier zat ik nog voor te sparen. en nu staat hij hier gewoon. ik stuur gelijk al mijn vrienden een foto en knuffel mijn ouders als dankjewel. en ga een rondje rijden trek mijn pak aan wat goed past. maar voor dat ik op wil springen, zegt mijn moeder met een serieus gezicht " wij willen je straks wel nog even spreken.

Een hele veranderingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu