صورة كارلا ☝☝بس بعنين لبني 😅
ـــــــ في يوم جديد لابطالنا محمل بأحدث جديده ــــ
كانت كارلا جالسه حزينه علي خططها التي ابت بالفشل ولكن ليست كارلا الدمنهوري هي التي تستسلم بسرعه.
كارلا: يا أبو رجلين سريعه يلي بره رد عليا يا بني ادم
الرجل بعصبيه: إنتي مش هتبطلي يا بت وإيه الإسم إلي إنتي بتناديني بيه ده.
كارلا: أعمل إيه أنت إلي معرفش منفوخ عند أنهي عجلاتي وأنا كارلا الدمنهوري علي اخر الزمن يتقلي يا بت ومن مين من أبو رجلين سريعه دنتا لو دخلت الاولمبيات هتاخد المركز الاول عن جداره يا شيخ اتلهي أنت مش فاكر إلي حصل انبارح
للحصل انبارح . ـــــــــFlash backــــــ
بعد أن خطرت علي خاطر كارلا فكره ابتسمت بخبث وقالت بتمثيل: ااااااااااه الحقوني بطني بتتقطع الحقوني بطني اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ اهئ.....
أحد الرجال: مالك عمله دوشه ليه.
كارلا بتمثيل: ااااااااااه منك لله أنت وإلي مشغلك في يوم واحد ايكش اشوفك إنتي وهو متقطعين حتت حتت تحت عربيه يا شيخ وبعدين تنهش في لحمكم كلاب السكك إلي أنتو منها ااااااااااه.
الرجل بعصبيه: انتى عبيطه إيه الي انتي بتقوليه ده إنتي عارفة لوله المعلم مأكد علينا منقربش منك كان زماني دفنك مكانك دلوقتي علي كلامك ده.
كارلا بتمثيل: ااااااااااه يا غبي يا غبي ادعي عليك بإيه يا بعيد بقول اه اه كل شويه هكون بعمل عيد ميلاد وبحتفل واهيص فيه ولا في حاجه بتوجعني مثلا كده بطني بتوجعني يا متخلف ااااااااااه اهئ اهئ اهئ ربنا يخدك يا بعيد وأشوف فيك يوم ااااااااااه يا بطني يا وجعاني يا صعبانه عليا اهئ اهئ اهئ.
الرجل بنفاذ صبر: وأنا المفروض أعملك إيه دلوقتي.
كارلا بتمثيل: ااااااااااه تركبني المرجحه هو انت وأنت واخد بنت أخوك معاك الملاهي وهي عماله تعيط على مرجاحه هي عايزة تركبها وإنتي مش راضي تركبهالها بقولك بطني بتوجعني عندكم حمام هنا في الزريبه دي.
الرجل بأستغراب: آه ليه.
كارلا: عز الطلب.
الرجل : نعم
كارلا وهي تعود إلي التمثيل: اقـ.... أقصد .. إني عايزه ادخل الحمام ااااااااااه اهئ اهئ اهئ اهئ يلي بقي مبتحسش فكني يلي ااااااه يا بطني ياني.
الرجل بشك: هفكك بس أي حركه كده ولا كده مش هيفرق معايه وهفضي المسدس في دماغك.
كارلا بتمثيل: ااه طب يلا فكني هموت وإنت واقف عمال تتفرج كده.
الرجل وهو ايدي كارلا: ربنا يتوب علينا.
كارلا بهمس: وإنت إلي ذيك يعرف ربنا.