-Ca deobicei probleme la scoala, iar tu esti implicata!
-Ehe. Sa nu exageram, nu tot timpul vi la scoala din cauza mea,adica si Lily mai face cate o prostie!
-Nu vreau sa mai aud nimic Emm. Daca tie scrisul pe banca la ore ti se pare o prostie, atunci cum ar trebui sa numesc asta?
OK!! Cred ca nu ati inteles nimic, sa incep cu inceputul!
Eu Sunt Emily Look, toti cei care ma cunosc imi spun Emm. Dupa cum bine ati citit mai sus nu sunt o eleva prea eminenta. Da, mai am SI eu probleme la scoala ca tot omul, dar mamei mele tot timpul i-a placut sa faca din asta o tragedie, daca am luat locul de parcare al directorului vi se pare asa mare scofala? Am o scuza foarte buna pentru asta :" Nu mai erau alte locuri de parcare disponibile, iar daca nu parcam acolo intarziam la ora, iar eu nu imi permit sa mai fac o absenta in plus!" ...Apoi vine si raspunsul lui :"Oare de ce nu iti mai permiti inca o absenta? Asa de cuminte ai fost tot anul? " ... Da cum sa nu, adica daca am mai fost in detentie de ce sa nu ii mai dau una ca doar s-a obijnuit deja.
Aishh... urasc scoala asta!!
SA REVENIM!
-Deci o ora de detentie nu mi se pare destul! Pana cand se termina anul scolar, nu ai voie sa mergi cu masina la scoala, punct!
Mie mi se pare ca EXAGEREAZA, nu gluma!!!
-Cred ca glumesti, nu??? Adica crezi ca merg pe jos la scoala, sau mai rau, cu autobusul????
-Îhm... se pare ca m-am facut inteleasa.
- Dar nu imi poti face asta! Ti-am spus de ce am fost nevoita sa recurg la solutia asta! ... bine, adevarul este ca mi-a si placut sa ii fur locul, tot timpul a avut ceva personal cu mine.
-Emm, nu vreau sa mai aud nimic legat de acest subiect, nu imi voi schimba decizia. Acum spune-mi, vei trece la chimie? Am auzit ca ai ceva probleme cu notele!
- Ahh, bine ca mi-ai amintit, trebuie sa ii sun pe Ash si Bill!!
Da cum sa nu, auzi acolo... se asteapta sa ii spun ca am probleme, le rezolv eu si singura inainte sa afle ea.
O auzeam strigand in urma mea, in timp ce urcam scarile spre camera mea : " Nu incerca sa eviti raspunsul , si ai face bine sa indrepti lucrurile, pana nu voi fi chemata iar la scoala!"
SI asa se desfasoara o zi normala la mine in familie. Bine mai putin partea cu masina,chiar trebuia sa mearga asa departe???
-"Ash?? Cand primesti mesajul acesta suna-ma, anunta-l si pe Bill, ne vedem la Kock's la 19:00. Pupici bye!! P.S. - vino la mine sa ma iei cu masina, eu nu mai am voie sa conduc, poveste veche, iti povestesc cand ne vedem. Sau Stai! (a spus doar la scoala sa nu merg cu ea). Nu trebuie sa mai vi, ne vedem direct acolo.
CITEȘTI
Viata se poate schimba.
Science FictionEmily Look este o eleva de 17 ani care considera ca viata ei este plictisitoare. Dar totul se schimba cand il intalneste pe noul ei coleg, Nash!