Prolog

161 21 4
                                    

Taehyung strávil celý život snívaním o dobrodružstve – túžil preskúmať obrovský svet za múrmi paláca, z ktorého videl len jeho malú časť. Túžil po vzrušení, napätí z vedomia, že nevie, čo sa môže v ktoromkoľvek okamihu stať. Čokoľvek iné ako monotónnosť života príliš chráneného princa.

Predpokladal, že by mal byť z tohto vývoja udalostí šťastný. Ale ukázalo sa, že je to ťažké, keď teraz stojí v zle osvetlenom sklade hojdajúcej sa lode a tmavovlasý pirát mu mieri ligotavým mečom priamo na hrdlo.

„Kto, kurva, si?" zašepkal muž a špičkou ho bodol do krku. Taehyung sa snažil nevyvodiť z miery tým, aký bol pirát atraktívny. Tmavé vlasy mu padali na čelo a v očiach sa mu lesklo nebezpečenstvo. Ušné lalôčiky mu zdobila hŕstka náušníc a na väčšine prstov mal mohutné strieborné prstene. Vyzeral presne tak, ako si myslel, že bude pirát vyzerať. Ibaže tento bol skutočný a stál priamo pred ním.

A samozrejme mu pri krku držal meč.

Taehyung prehltol. Cítil tú studenú oceľ na koži. „Som Taehyung," povedal a snažil sa udržať svoj tón v stabilnej rovine. Cítil sa zle, emocionálne aj fyzicky. Bolo to najmä kvôli tomu, ako sa loď vplyvom vĺn hojdala zo strany na stranu.

Tá odpoveď nestačila k uspokojeniu piráta, ktorý naňho len upodozrievavo prižmúril oči. „Daj mi jediný dobrý dôvod, prečo by som ťa teraz nemal zabiť," odsekol.

„Pretože," povedal a zhlboka sa nadýchol v snahe posilniť svoju sebadôveru. „Chcem sa pridať k vašej posádke."

Dire Straits [VKook; TR]Where stories live. Discover now