• Syriusz i Remus zaadoptowali drugie dziecko, chłopca, którego nazwali Teddy, chrzestnymi chłopca zostali Frank i Dorcas.
• Dwa lata po narodzinach Harr'ego Lily i James doczekali się drugiego dziecka, dziewczynki, którą nazwali Ellen, chrzestnymi dziewczynki zostali Lucas i Alicja.
• Trzy miesiące po narodzinach Harr'ego i Neville'a Regulus i Megan wzięli ślub, para doczekała się córki, którą nazwali Libra, jej chrzestnymi zostali Frank i Lily, dziewczynka była w wieku Ellen.
• Dorcas i Derek zaczęli ze sobą chodzić, a po pewnym czasie wzięli ślub, para doczekała się dwójki dzieci, dziewczynki Charlotte i chłopca Liama, chrzestnymi Charlotte zostali Marlena i Remus, a Liama Megan i James.
• Dwa miesiące po narodzinach Harr'ego i Neville Lucas i Marlena zaczęli ze sobą chodzić, po pewnym czasie para wzięła ślub i postanowiła zamieszkać we Francji, rok po ich ślubie urodził im się syn, William, jego chrzestnymi zostali Derek i Alicja. Lucas, Marlena i William często odwiedzali przyjaciół i rodzinę w Anglii.
• Harry i Neville zostali przydzieleni do Gryffindoru
• Vicky została przydzielona do Ravenclawu, a Teddy do Hufflepuffu.
• Ellen została przydzielona do Gryffindoru.
• Charlotte została przydzielona do Ravenclawu, a Liam do Gryffindoru.
• Libra została przydzielona do Slytherinu.
• William uczęszczł do Akademi Magii Beauxbatons ze względu na to, że mieszkał we Francji.
• Gdy Teddy poszedł na swój pierwszy rok do Hogwartu Remus, po długich namowach przyjaciół, zdecydował, że zostanie nauczycielem Obrony Przed Czarną Magią.
• Syriusz, Frank i Alicja zostali aurorami.
• Dorcas i Lily zostały uzdrowicielkami.
• James pracowali w Departamencie Magicznych Gier i Sportów.
• Regulus i Derek pracowali w Departamencie Międzynarodowej Współpracy Czarodziejów.
• Megan pracowała w Służbach Administracyjnych Wizengamotu.
• Peter znalazł sobie dziewczynę z, którą w późniejszym czasie się ożenił, para nie miała dzieci.
• Max wyjechał do Ameryki, rok po jego przeprowadzce wziął ślub z Amy, para nie miała dzieci.
~~~
Jutro jeszcze wleci jeden rozdział, który zakończy tą książkę.
Autorkagwiazd
Data wstawienia rozdziału: 08.05.2021
Data następnego rozdziału: 09.05.2021
CZYTASZ
Instagram | Huncwoci i przyjaciele
FanfictionWięc tak... Syriusz organizuje najlepsze imprezy, James próbuję być romantyczny, Remus kocha Syriusza, Peter pojawia się raz na rok i wstawia tylko jedzenie, Frank jest największym shiperem, Regulus pogodził się z bratem i znienawidził swoją rodzinę...