Directoarea:Bună ziua elevii ,eu sunt directoarea Choi acestei facultății de medicină.
SoMin:Sper sa fie bine, am niste emotii.
Key:Nu mai fi asa,o sa te descurci.
SoMin:Ce ma făceam fără tine?
Key:Ai fi luat o razna.~Râde~Directoarea:Mâine la ora 8,va astept sa va cunoașteți profesorii!
Asistenta:Domnule Kim,gata pe ziua de azi. Mâine va trebui să mergeți la facultate de medicină.
Domnul Kim:La ce oră?~Își dezinfecta mâinile~
Asistenta:Ora 9:30, aveti cu anul I
Domnul Kim:Mulțumesc!Taemin:Sigur o sa mori mâine.
SoMin:Nu!
Jisso:Sigur că,nu! Va fi colega mea de bancă
Taemin:Ba nu, a mea!
Key:Ba a mea!~Făcând o glumă apoi râzând toti~SoMin:O să stau cu Jisso.
Sana:Dacă o sa găsim pe cineva acolo?
Taemin:Nu prof, ai grija.~Râde~
SoMin:Poate o sa găsim.
Key:Tu si iubit? Nu cred.
SoMin:Dar eu ce am?
Jisoo:Nu îl asculta asa e Key...
Taemin:Nu iti supăra sora.
Key:Haha!~A doua zi ,ajung împreună cu Taemin, dar el era anul 3 si era si cel mai bun prieten al meu din liceu~
Taemin:Succes micuța mea!
SoMin:Mulțumesc!Jisso:Ai ajuns!
SoMin:Da,cu un gol mare în stomac...
Jisso:Va fi bine!~Înainte de a începe Taemin,urcă pana la sala noastră~
SoMin:Ce faci aici?~Taemin se apropie de SoMin si îi dă un pupic ~
Taemin:Succes! ~Plecând în sala sa~
Jisso:Ce drăguț!
SoMin:Ce a fost asta?
Jisso:Cred că te-a simtit stresată.
SoMin:Poate...~Ora era 9:30 si noi așteaptam sa vedem cine apare~
Directoarea:Mulțumesc ca,ai putut să vi!
Domnul Kim:Cu plăcere!~În câteva secunde ,usa se deschide si pe ea intra un bărbat bine facut,brunetă și cu un zâmbet care te ucide ,SoMin se uita la el din cap pana în picioare~
Domnul Kim:Bună ziua! Sunt domnul doctor, Kim Seokjin. Si o sa va predau Chirurgia. Sper sa ne înțelegem bine.
Elevii:Și noi,domnule Kim.~Jisso o vede pe SoMin foarte atentă la domnul doctor ~
Jisso:Te ai îndrăgostit?
SoMin:Poftim? Nu!Domnul Kim:Sa începem cu ceva usor. Instrumentele. Aș dori să vină cineva să le arate cu mine?~Acesta pune ochii pe SoMin ~
SoMin:Eu?....
Domnul Kim:Da,te voi ajuta eu!~SoMin se ridică si merge lângă domnul Kim ,dar se împiedică, dar este prins de domnul Kim ~
Domnul Kim:Ești bine?~Privirile lor se intersectează~
SoMin:Îmi pare rau...sunt....bine...~Lasă capul jos ~Jisso:Cineva chiar sa îndrăgostit.~Zâmbește~
Domnul Kim:Sa luam o pauza si continuam din nou.
~SoMin se duce la locul ei si isi așează capul pe banca~
SoMin:Ce jenant a fost.....Ten:Îți dau cuvântul meu,Sana!
Sana:SoMin si doctorul?
Taemin:Cine?
Ten:Doctorul Kim si o fata pe nume SoMin au avut un accident...
Taemin:Ce accident?~Îl ia de guler~
Sana:Ea a alunecat și el a prins o,nimic rau.Acum lasă-l!~Taemin vine la anul I ,dar nu apucă să intre ca,deja era proful în clasa, dar se lovește de o fată~
Taemin:Esti bine? ~Observa ca,era SoMin~
SoMin:Da!
Taemin:Ce ai pățit?
SoMin:Nimic, trebuie sa plec!~Domnul Kim intra la ora si observa ca, nu mai este SoMin dar își continuă ora~
SoMin:Cum o sa mai pot da ochii cu doctorul Kim?Cum?
Key:Ce e asa mare lucru?
SoMin:Nu înțelegi deloc....Jisso:Multumim pentru astăzi,domule!
Domnul Kim:Cu plăcere! Ne revedem curând.~Domnul Kim iasa si merge la directoarea Choi ~
Directoarea:Sa întâmplat ceva?
Domnul Kim:Aș vrea să mă interesez de o elevă,a plecat după prima pauză.
Directoarea:Domnișoara Kim?
Domnul Kim:Si mai cum?
Directoare:Domnișoara Kim SoMin!
Domnul Kim:Aș putea să vă cer datele personale?
Directoarea:Nu este frumos, dar cred ca,nu voi regretat!
CITEȘTI
Doctorul Kim❤️
AdventureEl un medic cunoscut în toată lumea,ea o simplă elevă care începe să îl placă,dar mereu exista obstacole intre ei.