SoMin:Poftim? Putem face ceva?
Doctorul:Îi voi scrie o rețetă,cu câteva suplimente dar nu va asigur ca,își va reveni...
SoMin:Multumim...~După 2 zile ,Taemin este exterminat,la ieșirea din spital, SoMin îl vede pe domnul Kim, dar e indiferenta~
Jimin:Nu era aceea fata?
Domnul Kim:Da.....Jisoo:Asta e casa ta!
Taemin:E mare....
SoMin:Nu iti amintești nimic? Nici de familia ta?~Îi arată o poza cu familia sa~Key:Bine ai venit!
Taemin:Multumesc!Jimin:Ar trebui să vorbești cu ea.
Domnul Kim:Da dar daca nu va asculta?
Jimin:Încearcă doar!~SoMin iasa putin în afara sa se plimbe ,dar atunci da peste domnul Kim ~
SoMin:Tu! Nu iar...
Domnul Kim:Trebuie să vorbim!
SoMin:Nu am ce vorbi cu tine,lasa ma...din cauza ta...Taemin nu stie cine e....doar tu esti vinovat...~Plângând~
Domnul Kim:Dar.....
SoMin:Pleaca din fața mea! Te urăsc din toata inima...Nu vreau sa te mai văd....dispări!
Domnul Kim:Dacă asta vrei...bine!~Pleacă trist si supărat~Kay:Ce sa mai întâmplă?
Domnul Kim:Nimic...~SoMin începe să plângă si mai tare dupa plecarea domnul Kim si se pune si ploaia~
SoMin:Îl urăsc asa de mult....Key:Unde o fi, sa pus si ploaia....Ten, poti merge sa vezi unde este?
Ten:Da!Ten:SoMin, unde ești?~Striga dupa ea~
SoMin:Ce?
Ten:Ce căutați aici?~Fuge la ea si îi pune umbrela deasupra ei~
SoMin:Ce....căutați....aici?~Suspinând~
Ten:Ma trimis fratele tau. Hai acasă.
SoMin:Bine....Key:Esti uda loarcă....unde ai fost?
SoMin:Putin mai departe de casă.. îmi pare rau....~Urca sus sa se schimbe~Kay:Nu începe iar cu alcoolul....
Domnul Kim:Nu îți face griji...
Jimin:Ar trebui să îl lăsăm în pace...dar nu uita ca,mâine ai o zi lungă...~Taemin vine la SoMin, dar înaintea bate la usa~
Taemin:Se poate?
SoMin:Sigur! Ce sa întâmplat?
Taemin:Te-am văzut cand ai venit...ești bine?~O mângâie pe păr~
SoMin:Da...dar,tu?
Taemin:Încerc să îmi aduc aminte de fiecare din voi.~Zâmbind~
SoMin:Sper sa iti reamintești de noi.~Zâmbind~~A doua zi,o trezeste un sunet ciudata si observ ca,Taemin era pe scaunul de la birou se uita la SoMin~
SoMin:Ce faci aici?
Taemin:Bună dimineața! Am vrut sa îți fac o trezire drăguță ...
SoMin:Taemin.~Râde~Key:Parca sunteti copii.
SoMin:Si tu ai grija de noi! ~Râd toți~Key:În 15 minute va astept jos!
Taemin:Vin sa te ajut eu!
SoMin:Ce e asta?~Observă un mesaj pe telefonul ei~
SoMin:Cine e acest tip? Park Jimin? De unde stiu eu,numele ăsta?...... O nu! E acel doctor cunoscut după domnul Kim....ce vrea de la mine?~Panicată~Mesajul "Am putea sa ne vedem lângă cafeneaua de lângă scoala ?"
~SoMin trage aer în piept și răspunde la mesaj~
"SoMin:Sigur! O sa vin!"Jimin:Yes!
Domnul Kim:Ce ai pățit?~Se uita nedumerit la el~
Jimin:Nimic.Key:SoMin, au trecut 15 minute!~Strica la ea~
SoMin:Cobor acum!~În grabă ei,SoMin se împiedică de ultima treapta a scări, dar Taemin o prinde~
Taemin:Esti bine?
Key:Fi mai atentă...
SoMin:Sunt bine...~Se uita la Taemin câteva secunde~
CITEȘTI
Doctorul Kim❤️
AdventureEl un medic cunoscut în toată lumea,ea o simplă elevă care începe să îl placă,dar mereu exista obstacole intre ei.