Domnul Kim:Sa intamplat ceva?
Ten:Tu sa ne spui!
SoMin:Asa am ajuns?Sa ne batem jos?
Domnul Kim:Ce vrei sa spui?
Jisoo:Cine e ea?~Ii arata o poza cu Karina~
Domnul Kim:De unde ai poza?
Jisoo:Nu conteaza!
Ten:Spune!
SoMin:Nu ma mai iubesti?
Domnul Kim:Sa ne calmam putin!Am avut o zi lunga…si daca se poate as vrea sa rezolv asta doar cu SoMin!~Cobora jos sa bea un pahar cu apa~
Ten:Ar trebui sa facem cum a spus…nu uita ce ia facut lui Taemin!
Jisoo:Ai grija doar si suna daca e ceva!
SoMin:Da..!
~Dupa plecarea lui Ten si Jisoo,domnul Kim se aseaza pe canapea unde era SoMin~
Domnul Kim:Nu stiu ce crezi dar asculta bine!Nu te-as insela niciodata! Te iubesc prea mult sa fac asta..intelege!Nu stiu de unde ai poza dar nu imi pasa…adevarul e ca,aceea fata a fost cu mult timp in urma pacienta mea. Si azi a venit cu un baiat care din pacate a murit azi..de aceea eram cu ea..
SoMin:Poftim?
Domnul Kim:Nu ai inteles?
SoMin:Nu pot crede asa ceva…~Se pune in genunchi in fata domnului Kim~
Domnul Kim:Ridica-te!
SoMin:Imi pare asa rau!~Incepe sa planga~
Domnul Kim:Nu uita ce ti-am spus,bine?
SoMin:Da,dar...Îmi pare asa rau.....a fost vina mea....
Domul KIM:Toti facem greșeli în viața,dar trebuie să învățăm din ele!
SoMin:Aimare dreapta...~Domnul Kim se apropie de SoMin si o sărută~
SoMin:Te iubesc, Seokjin! Te iubesc din tot sufletul meu!
Domnul Kim:Si eu te iubesc! Foarte mult.
SoMin:Ba nu,eu mai mult!
Domnul Kim:Ba nu,eu!~A doua zi de dimineață domul Kim primește un telefon de la Namjoon~
Joon:Ești concediat! Ai pierdut 2 pacienții în aceasi zi.
~San aude discuția si îi anunta pe toți. În birou cu Joon era și doctorul Kim Taehyung care era asa bucuros ~Domul Park:Nu se poate asa ceva..
~Domnul Kim nu mai avea ce sa spună...asa ca a înțeles situația. ~
Jisoo:Cum a fost?
SoMin:Am rezolvat. ~Le povestește~Directoarea:De mâine incerți practica, faceți o lista cu numele și secția unde doriți sa mergeți!
Ten:Deci?
Jisoo:Sigur la domnul Kim
SoMin:Normal!Felix:Ce este cu atata agitați azi?
San:Domul KIM a fost dat afara...
Felix:Îmi pare rău dar nu putem lăsa pacienții asa din cauza acesta...haideți la treabă.Este scurt stiu dar cel care urmează o sa fie si mai bun^^ va rog bucurați va de acest capitol💗
CITEȘTI
Doctorul Kim❤️
AdventureEl un medic cunoscut în toată lumea,ea o simplă elevă care începe să îl placă,dar mereu exista obstacole intre ei.