Ostrzeżenie.

10.4K 584 150
                                    

Moi drodzy, wraz z Maleficent pragniemy zaprosić Was na nasz krótki, krwawy Dark Romance. Zanim jednak przejdziecie dalej — przeczytajcie co mam Wam do powiedzenia.

Po pierwsze: To książka, która naprawdę nie jest przeznaczona dla każdego. Jeśli nie lubisz brutalnych, obrzydliwych scen, nieszablonowego seksu i udziwnień w nim, morderstwa i po prostu czarnego humoru bądź kompletnego braku moralności — NIE WCHODŹ.

Po drugie: Jeśli przypierdolisz się do mnie bądź Mal o to, że użyłyśmy w książce C–Z–E–R–W–O–N–E–G–O M–U–S–T–A–N–G–A oraz C–Z–E–R–W–O–N–Y–C–H M–A–R–L–B–O–R–O — NIE WCHODŹ.
Jeśli nie umiesz w dystans i nie znasz poprawnej definicji słowa plagiat, wyjdź drzwiami, bo mogę Cię też wypierdolić przez okno. Każdy ma prawo użyć koloru, marki samochodu w danym kolorze, imienia, nazwiska oraz przedmiotu występującego w innym tworze.
To bonus, który wywołał we mnie krwiożercze instynkty, ponieważ szczerze nienawidzę zabijania kreatywności w innych, mniejszych twórcach. I to przez zapalone wariatki, które nie umieją w normlany sposób przetwarzać rzeczywistości i informacji.

Po trzecie: To, co przeczytacie tutaj, nie łączy się w żaden sposób z naszymi książkami, pojawiają się tutaj pożyczone z nich postacie, ale nie ma to znaczenia dla innych osobnych tworów na naszych profilach.

Po czwarte: Ten OneShot jest podzielony na 6 części, 3 napisała Mal, 3 napisałam ja — możecie w komentarzach obstawiać kto napisał którą porę roku.
A tak dodatkowo mogę powiedzieć, że praca ta jest przedsmakiem tego, co pragnę stworzyć w Bloody Valentine więc zapnijcie pasy.

Nasze krwawe dziecko zaprasza do eksploracji.

Enjoy.  

© FortunateEm x only—maleficent 2021

Εποχές ❗ +18 ❗ ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz