-2 İzin

11.2K 827 209
                                    


Bölümler kısa oluyor farkındayım fakat şahsen ben uzun bölümlü şeyler yazamıyorum. Zaten bu yüzden yazdığım ficler genelde Mini Fic  olacak. Umarım anlayışla karşılarsınız  💙💙

Oylarınızı ve Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen 🦄



Delta; Vita'sının yanına kıvrılmış, onu bir sarmaşık gibi sarılıp, bütün gece kokusunu içine çekmişti. Delta, ilk defa bu kadar huzurlu hissediyor, kurdu ilk defa kuzu gibi duruyordu. Delta'nın kendisi ise; Vita'sı uyuduğu hâlde ondan ilgi bekliyordu. Fakat Delta sabretmeyi diledi, sabah olunca Vita'yı evine götürür orda onunla bol bol vakit geçirebilirdi. Gerçi tam da istediği şeydi. İstese tam şu an Vita'sını kucaklar, saraya kadar yorulmadan götürürdü. Fakat Vita'nın ne tepki vereceğini bilmiyordu. Ki farketmişti; Vita'sının üzerindeki o saray kıyafetlerini, sarayda yaşadığı belliydi ama Delta düşündü 'Sarayda yaşayan bir Vita neden gece geç saatlerde burada uyuyordu ki?' Mutlaka bir nedeni vardır dedi Delta. O sebebide yarın öğrenebilirdi. Şu an tek yapması gereken, yanına uyuyan Vita'sının kokusunu sanki bitecekmişcesine solumaktı..

Sabah olunca; Vita yattığı yerde hareket etmeyi denemiş, fakat bu hareketi yanında yatan Delta sebebiyle başarısızca sonuçlandığında uyku sersemi bir şekilde oflayıp durmuştu. Güneşin ışıkları; yattığı yerin yanındaki ağacın yapraklarının arasından sızarak yüzüne düşüyordu. Vita ise gözleri kapalı bir şekilde, güneşten gelen ışıklar dolayısıyla kaşlarını çatıyordu. Delta ise sabahın ilk ışıklarında uyanıp, Vita'sının o güzel yüzünü izlemeye başlamıştı. Yüzünün her karışını ezberliyordu. Tıpkı şu an olduğu gibi.

Delta, Vita'sıni izliyor; onun çatmış olduğu kaşlarına bakıp, gülümsüyordu. Bu Delta için iyi bir şeydi; şu ana dek kimseye kolay kolay gülümsemezdi, duygularını içinde yaşardı, delta. Şu an bile daha dün gördüğü Vita'sının; sadece uyurken bile, kendisini bu şekilde mutlu, iyi hissettirmesi; Ruh eşini bulduğunu iyice kesinleştirmişti.

Delta, Vita'sını sıkıca sardığı ellerinden birini gevşetip; Vita'nın yüzüne gelen saçlarını yavaş yavaş kenara itmeye koyulmuştu. Bir yandan büyülenmişcesine izliyor, bir yandan da Vita'sının güzelliğine karşı gülümsüyordu.

Vita ise uykusunun giderek bittiği yerde yavaşça gözlerini aralamıştı, gözleriyle şu an sadece gökyüzünü görüyordu. Gökyüzünde gördüğü güneş ve bulutlar onu gülümsemişti. Taki Vita; Deltanın, vitasının kendisini farketmesi için yaydığı feromonu soluyana dek..
Aldığı feromonla kaşlarını çatmış kafasını, hemen yanına gözlerinin içine bakarak yatan deltaya çevirmişti. Gördüğü bedenle geri çekilmeye çalışmış, fakat Deltanın ellerini sıklaştırması ve daha fazla salgıladığı feromon dolayısıyla hareket etmeyi bırakmıştı. Vita tanımadığı bu kişinin; feromonuyla üzerinde kurduğu baskınlık sebebiyle; derin bir yutkunuş gerçekleştirip, korktuğu belli olan gözleriyle; ona bakan Deltaya bakmaya devam etmişti.

"Vita'm."

Delta, söylediğinden sonra burnunu; Vita'nın en güzel kokan yerine, boynuna yanaştırıp feromonunu iyice içine çekmişti.

Vita ise Delta'nın yaydığı feromondan dolayı hareket edemiyor, tedirgin bir şekilde Delta'nın yaptığı hareketleri izliyordu. İçinde korku vardı çünkü karşısındaki kurdu tanımıyordu ve bu tanımadığı kurt onun üzerinde baskınlık kuruyordu. Vita nın tek korkusu ise bu kurdun onu mühürlemesiydi. Bunca yıldır Deltasını beklerken, bir kurdun onu mühürlemesi Vita için dayanılmaz olurdu. Resmen içi titriyordu.

My Vita ↣ Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin