Bölüm 3: Arayış

264 50 12
                                    

Stephen sabah uyandığinda içinde kötü hisler vardı.Bugünün kendisi açısından kötü geçeceğine inanıyordu.Dönüp arkasına baktığında Arsen'in yatağında olmadığını farketti.Kendi kendine:
--" Herhalde sabah erkenden Luke ustanın yanına gitmistir "diye düşünüyordu.
Step elini yüzünü yıkadıktan sonra aşağı inmek üzereyken birden başı dönmeye başladı.Kendini cok kötü hissediyordu.Kafasına çekiçle vuruyorlarmışcasına ağrı vardı.Yeniden yatağına dönüp biraz dinlendikten sonra Luke ustanın yanına indi.
-- Günaydın Luke usta
Luke usta kahvaltılıkları masaya koyarak:
-- Günaydin... Arsen daha uyanmadı mı?
-- Yatağında değil senin yanına gelmedi mi?
Luke usta hayır anlamında kafasını sallayınca Stephen birden telaşlanmaya başladı. Step , Luke ustanın ısrarına rağmen dışarı çıkıp Arseni aramaya koyuldu. Sokakta ilerlerken Arseni bulmak için dikkatli bir şekilde etrafına bakınıyordu.Çarşıya doğru ilerlerken yol kenarındaki esnaflara Arseni tarif ediyordu.
" Arsen, 14 yaşlarında , kısa boylu , uzun kahverengi saçlı, gözleri ise yeşilimsi renkte bir çocuktu. "
Arseni kime tarif ederse etsin kimse onu görmemişti.Ümidini kesmiş halde meydana vardığında etrafına bakıyordu.Ancak meydan çok kalabalık olduğu icin Arseni bulması çok zordu.
Stephen yan taraflardaki yıkık, dökük bir evi görünce aklına Arsen'in onu götürdüğü harabe gelince harabeye doğru koşmaya başladı. Harabeye vardığında Arsen'in ürküp kaçmamasından dolayı içeriye sessiz bir şekilde girdi.Etrafına bakındığında Arsen'in köşede kıvrılip uzandığını gördü.
-- Ne yapıyorsun burada?
Arsen, Step'i gördüğünden dolayı kendini toparlayarak:
--Zaten birkaç gün sonra buralardan gidiyorum.Bu yüzden size rahatsızlık vermek istemedim.
-- Lesinard tapınağına mı?
-- Evet... Babama karşı çıkmam için oraya gitmem gerek.Sırf bu yüzden Lesinard tapınağına üye oldum.
Step, Arsen'in söylediklerine oldukça şaşıracak:
-- Ne,Lesinard tapınağına üye mi oldun?
Arsen ayağa kalkarak , camları kırık olan pencereden dışarıya baktı.
--Herşey duyduğun gibi.
Stepten kendini çaresiz hissediyordu.
Arsen'in yanın giderek:
-- Bende oraya gelmek istiyorum ama buna en büyük engel Luke usta...
Arsen , Step'i yatıştırırken " sana birşey söylemem lazım" dedi.
Arsen derin bir nefes alarak:
Dün size gelmemin başka bir bedeni daha vardı.
Step meraklı bir şekilde:
-- Neymiş o?
Arsen dün öldürülen adamın bulunduğu dolabı açarak:
--İşte bu!
Stepten dilini yutmuşçasına kekelemeye başladı.
--Ki...kim yaptı , gördün mü?
Arden"evet"anlamında kafasını salladı.
-- Neden kimseye haber vermedin?
-- Unutma Step burada yaşayan benim ve böylelikle ilk şüphelide...
***
Günler hızla geçiyordu.Lesinard tapınağına son 3 gün kalmıştı.Step ise hala Luke ustaya oraya gitmek istediğini söyleyememişti.Daha fazla zaman geçmeden üye olması gerektiğini biliyordu.Aksi taktirde meydanda yapılacak seçimlerde isminin çıkma olasılığı çok düşüktü.Greenbelth halkının gençleri Lesinard tapınağına gitmekten çekilirken Step oraya gitmek için can atıyordu.Stephen üzerini giyinirken Luke usta kahvaltıya gelmesini söyledi.Kendinden emin bir şekilde kahvaltıda Lesinard tapınağından bahsedeceğini düşünüyordu.Step merdivenden aşağı inerken birden etraf bulanıklaşmaya ve başı dönmeye başladı.Gözleri kararmaya başlayınca Stephen dengesini kaybederek ikinci kattaki uzun merdivenden aşağı yuvarlandı.Düşüş esnasında başına aldığı darbeler yüzünden merdiven ve Step,in kafası kanlar içindeydi.
Bu olayı gören Luke usta korku içinde:
--STEP!

BÖLÜM 4 : HASTALIK
DEVAM EDECEK...

SON LESİNARDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin