Samuël

106 7 6
                                    

Hey ik ben nienke en ik ben 17 jaar en zit op het havo leerjaar 5. Ik ben enigst kind en heb echt hele lieve ouders. En ja ik ben populair en nee dat is niet altijd even cool. Maar toch vind ik mijn leven echt perfect.

Na de zomervakantie

Na een hele fijne zomervakantie werd het toch weer tijd om naar school te gaan... helaas. Maar toch had ik er wel zin in. Mn vrienden weer zien enzo. Ik had ook nog een vriendje maar eigenlijk vond ik hem niet leuk meer... wanneer moest ik het uit gaan maken?

Ik pak mn tas van de grond en loop naar de woonkamer.. DOEG PAP EN MAM!!! Roep ik. ja doegg schatje: roepen ze terug.

Als ik bij de albert heijn aan kom staat Andrea al te wachten. Hey schat: zeg ik. We geven elkaar een knuffel en fietsen weg. We moeten wel een uur fietsen! Maar ondanks dat is het toch altijd wel gezellig, ondertussen komen er allemaal mensen bij fietsen. Echt super leuk.

Op school aangekomen zetten we onze fiets in de stalling en lopen we naar binnen. Meteen gaat de bel en gaan we naar de les. Als ik in de klas kom komen mn vriendinnen me een knuffel geven. En dan komt mijn. vriendje: samuël

Ik geef snel een knuffel en loop zo langs hem heen ik voel zn ogen in mijn rug branden...

In de volgende les zit ik naast Samuël. Ik doe heel vrolijk tegen hem en zeg dat ik van hem houd... maar diep van binnen weet ik dat ik lieg maar ik stop snel die gedachtes weg....

Als ik een vermoeid lange dag heb gehad. Kom ik aan in de fietsenstalling. Als ik merk dat Andrea vrij heeft zakt de moed me in de schoenen... want nu moet ik met Samuël fietsen!

Als we op de helft van de weg zijn zeg ik tegen hem:

N: Samuël?

S: ja Schat??

N: ik wil even wat zeggen.

S: wat is er schat... je mag alles tegen me zeggen hè! Dat weet je toch!?

N: ja ik weet het

Maar ik vind je al een tijdje niet meer leuk... dus ik maak het uit.....

-------------------
Hey mensjes
Dit is.mijn eerste boek dus k weet totaal niet of het een beetje goed is. Als je tips hebt geef ze me dan please
Hvj
Xxx

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 30, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

nobody is perfect Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu