Takie jakies Backstory oki? aka rozdział 7

91 3 0
                                    

Robie backstory bo nie wiem co robic z tą ksiązką. Dajcie jakieś fajne pomysły i tutaj -------->

Pierwszym dzieckiem w rodzinie była Ilina dlaczego?

Ilina byla pierwsza ponieważ rodzice KaMiNaRi starali się o dziecko ale oni nie dali rady. Poszli do ośrodka Adopcyjnego.
Pracownica ośrodka opowiedziała historię Iliny. Przeszlość dziewczyny bardzi poruszyła matkę. Odrazu bez namysłu chciała złożyć papiery. Ojciec kazał jescze pomyśleć nad tym, ale kobieta sie nie zgadzala. Powiedziała że nie chce zeby te dziecko trafiło ponownie do tej rodziny. Jutro zabiera dziecko z tego budynku. Po wróceniu do domu, kobieta przeszukała wszystkie szafki z papierami o małżeństwie, żeby jutro je pokazać dla pracownicy oraz dyrektorowi ośrodka. Tak naprawdę jutro zabrala to dziecko z ośrodka za zgodą placówki. Zamieszkała u nich. Do teraz dziewczyna wie że jest adoptowana, ale jak matka opowiedziala co sie działo w rodzinie była załamana.

Drugą osobą w rodzinie była Amai.

Amai zostala urodzona przez matkę Kaminari (kuwa zapomnialam jak sie nazwywa)
Dzieciństwo miała dość fajne. Ma ona chorobę HSHSHSH. Ta choroba to chore nerki.

Trzecią oraz czwartą osobą byli Denki i Y/N

Nie są oni bliźniakami chociaż mieli być. Urodzili się w  tym sanym dniu. Dzieciństwo mieli tak jak wszyscy czyli dobre, szczęśliwe i ogólnie.

___________________________________
Sje nie rozpisałam ale za to napisała 253 słow. Kolejny rozdzial idk kiedy narazie nie mam weny dsjcie poprostu jakies pomysly bo ja juz totalnie nie mam

,,Pozostań ze mną" Shoto Todoroki x readerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz