"Neden yani? Düzgün bir iş bulup çalışmak varken neden bu?!" Kaşlarımı çatarak karşımdaki bedene bakmıştım.
O ise yarım saattir baygın bakışlarıyla beni seyrediyordu.
"Atsumu bir cevap ver" derin bir nefes almıştım.
"Ne söylememi bekliyorsun Kiyoomi? Söylede ona göre cevap vereyim" nefesim titriyordu.
Neden?
"Hayatını lanet bir fahişe olarak geçirmenin gerçekten ciddi bir nedeni olmalı değil mi? Zevkine yapıyor olamazsın" karşımdaki beden derin bir iç çekerek dudakları arasındaki sigaradan derin bir nefes çekmişti içine.
"Ya zevkine yapıyorsam Kiyoomi? O zaman ne yapıcaksın?" Beynim donmuştu.
"Sen böyle biri değilsin Atsumu" yorgun gözleri gözlerimle buluşmuştu.
"Ya öyle biriysem?" Derin bir nefes alarak sabır çekmiştim.
Sinirlerim tepeme çıkmıştı.
Ayağa kalkıp oturan bedene bakmıştım.
"Daha ne kadar kendine bunu yapmayı plan-" "sus ve uzatma"
ne?
Sinirle kaşlarımı çatarak bağırmıştım "BAŞKA ADAMLARIN ALTINA YATARAK PARA KAZANMA TARZINI ÇOK MU SEVİYORSUN?! LANET BİR FAHİŞE OLMAK YERİNE GİDİP NORMAL BİR İŞTE ÇALIŞABİLİRSİN?!" Sesim istemsizce yüksek çıkmıştı.
"Kiyoomi~ çok bağırıyorsun" parmakları arasındaki bitmiş sigarayı yere atmış , ayağa kalkıp yanan sigarayı ezmişti.
Suratıma bakmadan arkasını dönmüş barın girişine ilerlemişti.
Siktir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗕𝗮𝗿 | ˢᵃᵏᵘᵃᵗˢᵘ
Fanfiction"İnsanlar çok konuştuğumu söyler bayım..." yavaşça yutkunuyorsun , bakışlarım boğazına kayıyor. "Beni dudaklarınızla susturmaya ne dersiniz?"