"Omlouvám se, jsem nemehlo"

17 3 2
                                    

Elena

Dnes jsem si opět přivstala o trochu dřív, je 5 hodin ráno a za 2 hodiny jdu do školy. Šla jsem se osprchovat, vyčistit si zuby a převlíknout se do sportovního, když jsem přišla do pokoje tak jsem si udělala culík a šla jsem dolů do kuchyně, vzala jsem si pití, šla si nazout boty na běhání a vyšla jsem ze dveří. Oběhla jsem asi čtyřikrát náš dům a pak jsem si řekla že si dám poslední kolo a půjdu domů. No a samozřejmě bych to nebyla já kdyby se něco nestalo že, narazila jsem na nějakého kluka. Spadla jsem. "Jste v pořádku?" zeptal se mě ten kluk "Ano jsem, a vy?" zeptala jsem se ho s usměvavým obličejem "Ano jsem v pořádku." odpověděl "Omlouvám se, jsem nemehlo nekoukala jsem na cestu" řekla jsem "To je v pořádku, hlavně aby vám nic nebylo. Jsem Damon... Damon Salvatore a vy?" zeptal se mě "Elena... Elena Gilbertová" "Moc mě těší krásná Eleno" řekl mi s takovým jemným hlasem "Mě též" odpověděla jsem "No a nechtěla by jsi někam zajít? Třeba do Mystic Grillu?" zeptal se "Jasně. Klidně. Teda, moc ráda půjdu" řekla jsem a začervenala jsem se "No já už budu muset domů a pak půjdu do školy, tak zatím ahoj Damone" "Ahoj Eleno, a ve 3 budu u tebe" řekl a odešel též. Jak jsem doběhla poslední kolo, tak jsem šla nahoru, osprchovala se a vzala si oblečení v kterém půjdu do školy. Vzala jsem do ruky učení, dala ho do kabelky a šla jsem dolů. Když už byl čas jít do školy, tak jsem si šla nazout boty a vyrazila jsem k Bonnie, Bonnie vyjela z domu a hned jak mě uviděla tak vystoupila z auta a rozeběhla se za mnou a já za ní též a objali jsme se a spadli na zem. "Ahoj Eleno, tak moc jsi mi chyběla, jak to všechno zvládáš?" zeptala se mě "Ahoj Bonnie, ty jsi mi taky moc chyběla, mám se fajn což se divím" odpověděla jsem "Takže co se stalo že jsi tak šťastná? Je to mnou? Nebo kdo to je?" zeptala se "Ve škole ti všechno řeknu" odpověděla jsem.

U školy

Bonnie zaparkovala a šli jsme do školy, uviděla jsem Jeryho jak si vzal prášky, opět. "Takže, už mi řekni proč jsi tak šťastná" řekla mi Bonnie a zasmála se "Potkala jsem fakt hrozně hezkýho kluka, a byl hodnej a milej, aaaa... dnes s ním jdu do Mysticu" řekla jsem jí "No páni, ale dnes do školy má prej přijít novej kluk, třeba to bude on" řekla Bonnie "Třeba jo a třeba ne" zasmála jsem se. Ten kluk zrovna přicházel, vešel do školy a já s Bonnie jsme šli též. Ten kluk se otočil a zeptal se nás kde je ředitelna "Elena tě tam moc ráda zavede. Viď Eleno?" řekla Bonnie "Dobře, děkuju holky" řekl ten kluk "Jo jasně že ho tam zavedu Bonnie" řekla jsem jí a šla jsem ho tam zavést, cestou jsme si povídali. "Já jsem Stefan Salvatore a ty?" řekl mi, a málem mi vyrazil dech když řekl "Salvatore" "Já jsem Elena Gilbertová, počkej Salvatore jako Damon Salvatore?" musela jsem se na to zeptat, "Ty jsi viděla Damona? To je můj brácha. Hlavně s ním nikam nechoď" řekl mi a zeptal se "Ano viděla jsem ho. A proč s ním nemám nikam chodit? Já už s ním jsem domluvená takže tak" řekla jsem mu "Máme špatnou minulost a jak ho tak znám, tak něco může provést. Aha a ty tam půjdeš viď?" zeptal se "Aha, ano půjdu tam. A jsme u ředitelny tak já půjdu za Bonnie, ahoj" řekla jsem "Ahoj" řekl a já jsem šla za Bonnie, cestou jsem potkala Caroline tak jsme si povídali. Byly jsme už u Bonnie a Caroline odcházela. Povídali jsme si a když bylo na čase tak jsme šli do třídy. Sedli jsme si na místa a zazvonilo. Do dveří vešel Stefan a šel si sednout vedle mě, když si sedl, tak po chvilce vešel učitel, ale byl nový. Napsal na tabuli jak se jmenuje, jmenuje se Alaric Saltzman. Učili jsme se Dějepis, předmět který nemám zrovna moc v oblibě. Po skončení hodiny jsem šla na chodbu a napsalo mi neznámé číslo že mám zavolat. Šla jsem tedy ven před školu a zavolala jsem. "Prosím?" řekla jsem "Ahoj Eleno, já jsem ten kluk z dnešního rána. Platí teda ten dnešek?" řekl mi "Jo to jsi ty, ahoj Damone, jo ten dnešek platí a v kolik že se sejdeme, a kde?" zeptala jsem se a zrovna za mnou šel Stefan. "Hele ve 3 budu u tebe" řekl mi Damon "Ahoj Eleno, máš na chvilku čas?" zeptal se mě Stefan "Dobře Damone, takže ve 3 u mě ahoj" "Ahoj Eleno, budu se těšit" řekl mi "Já taky" řekla jsem mu a zavěsila jsem "Ahoj Stefane, teďka už čas mám" odpověděla jsem mu "Dobře, no nechtěla by jsi se teďka někam projít? A to byl Damon viď?" zeptal se mě "Hele asi ne protože za hodinu jdu s Damonem do Mysticu a ještě se musím převlíknout no a tak dále. A ano byl to Damon" odpověděla jsem "Aha, no nic tak nevadí ahoj" "Ahoj" řekla jsem a odcházela jsem k Bonnienu autu. Bonnie přišla, nastartovala auto a odvezla mě domů, rozloučili jsme se a Bonnie odjela domů. Já jsem se šla osprchovat a přichystat se. Šla jsem dolů a byla tam Jenna "Kam se chystáš jít Eleno? Máš nějaké rande?" zeptala se mě Jenna "Jdu do Mysticu s jedním klukem a rande to není, neboj se" odpověděla jsem jí "Aha, tak si to užijte. A do kolika budeš doma?" "Asi ve 12 budu doma, snad to nevadí" řekla jsem "Dobře, nevadí" šla jsem si vzít boty a otevřela jsem dveře, Damon zrovna chtěl zaťukat. "Ahoj Damone, pojď dál jen si vezmu klíče" "Ahoj Eleno, dobře" šla jsem si pro klíče do kuchyně, ale nemohla jsem je najít. "Chceš s něčím pomoct Eleno?" zakřičel Damon "No jen potřebuju najít klíče" taky jsem zakřičela, Damon přišel a pomohl mi najít klíče "Mám je" řekl mi Damon a podal mi je "Děkuju, máš dobrej zrak" zalichotila jsem mu a začervenala jsem se "Nemáš zač a děkuju, můžeme jet?" "Ano, teďka už můžeme" vyšli jsme ze dveří a šli jsme do Damonova auta, malinko se mi líbí, a asi ho od někud znám, ale nevím odkud. Jeli jsme do Mysticu, Damon mi šel otevřít dveře a šli jsme. Sedli jsme si ke stolu a přišel za námi Matt "Ahoj Eleno, co si dáte?" "Ahoj Matte já ještě nevím" "A vy pane?" zeptal se Matt Damona "Já si dám jen panáka Whiskey a pro Elenu to samý" řekl Damon "Dobře, hned vám to donesu" Matt odešel a nalíval to na baru. "Damone?" řekla jsem mu "Ano Eleno?" odpověděl mi otázkou "Já nepiju" řekla jsem a zasmála jsem se, Damon se taky zasmál "Ale dneska můžeš udělat výjimku když jsi šla první den do školy ne?" "Jo to by šlo" řekla jsem a Matt přicházel s panákama Whiskey a dal nám to na stůl "Tady jsou dva panáky Whiskey, ještě nějaké přání?" zeptal se Matt "Dáme si ještě nějaké jídlo, je jedno jaké" řekl Damon "Dobře hned to bude" Matt odcházel a já do sebe kopla panáka a Damon taky. Matt přinesl jídlo, položil ho na stůl a zeptal se jestli si ještě něco dáme, Damon mu řekl že si dáme ještě panáka Whiskey. Dojedli jsme a Matt nám přinesl další dva panáky. Když jsme je dopili tak mi bylo špatně až jsem z toho musela jít na záchod, vyzvracela jsem se a šla zpátky. Sedla jsem si a řekla jsem Damonovi "Damone hodil by jsi mě domů?" "Hele asi není dobrý nápad tě nechávat skoro o samotě doma v pokoji, dneska spíš u mě" odpověděl mi "Dobře" stoupla jsem si a cítila jsem jak se nemůžu udržet na nohou a pomalu jsem padala na zem, ale Damon mě chytil a vzal si mě do náruče. Šli jsme k jeho autu, odemkl ho, otevřel mi dveře a položil mě na zadní sedadlo, já si tam jen lehla a upadla do říše snů, když jsem se probudila byla jsem......

Pokračování příště...

Lidi omlouvám se že to takhle ukoncuji ale já musím xd😽😂❤️

Pro _adela_junova_, snad se knížka líbí❤️😽

Nikdo mi nepřekazí lásku k tobě! (TVD FF) ❗POZASTAVENO❗Kde žijí příběhy. Začni objevovat