~2~

30 5 12
                                    

Aslında onlara bir oyun oynayacaktım çünkü bir gün  bana şöyle bir şey yapmışlardı 😐

Anı
Bir gün youtubede gezinirken bana şöyle bir mesaj geldi Belinay'dan "Kanka  b-ben " demişti bende kendine bir şey yapacak veya ağlıyor felan zannettim .Neyse bende Belinay'a"kanka iyi misin?"diye mesaj olarak geri cevap verdim . Neyse Sonra bana artık beni sevmediğini ve benim sırlarımı herkese söyleyeceğini söyledi . Ve ben o an şok üzerine şok geçirmiştim . Ve bende ona çıkıştım ... Baya bir tartışmışız o an akli dengem varmı yokmu onu bile bilmiyordum . O derece bir sinir geçirmiştim ve Belinay sürekli bana karşı sanki şaka değilde sanki sanki sanki bir düşmanmış gibi geliyordu .Elim ayağım artık boşalmış ve beynimin  sürekli sinyal verdiğini anlamıştım evet evet sadece benim sırlarımı herkese anlatıp benim bir açığımı bulup beni herkes den soğutacaktı . Gerçekten bunu neden yaptığını o anki şokumla sormamıştım bile, neyse ben yine bir gün ona nefretimle sanki içimde bir şeytan bedenimde varmışcasına davranıyordum ve o an onun bunu neden yapacağını sormaya karar vermiştim. Tabiki watsapta enegelliydi bende massenger dan yazıcaktım . Belinay'a şöyle yazdım :"Bunu neden yapıcaksın ?ben sana ne yaptım eğer bunu yapıcaksanda , ben sana gerçekten yapıcağımı bilirim!! beni iyi tanıyorsun YAPARIM . "O anki nefretimi kusa kusa bundan nice başka başka şeyler yazmıştım fakat o anki mesajlarıma cevap vermiyordu . Ne kadar yazsamda asla cevap vermiyordu .Bana inat Aylin ile buluşup her yerden paylaşmalar ve üstüne üstlük beni etiketlemeler falan işte . Ben tabi bunların hiç birini takmamaya çalışıyordum ve o günden sonra ne Aylin ile nede Belinay ile görüşmüş veya konuşmuştum artık herkesin ağzında ben vardım ama ne konuştukları hakkında hiç bir fikrim yoktu bende zannediyordum ki beni lanetliyorlar .Günler böyle geçmişti ... Benim doğum günüme tam 2 gün vardı ve çok pişman olmuştum doğduğuma . Sürekli gelmesin doğum günüm diye o günü lanetliyordum . Doğum günüme tam 1 gün kala ki gece annem ile komşumuza gittik orada sırf Eda var diye gitmiştim. O sıralar sadece Eda ile yakındık . Neyse biz Edalara giitik ve karşımda .....
Belinay vardı . Ve herkes,  sınıftakiler . Ağladım sadece ağladım çünkü doğum günümü kutluyotlardı, hediyeler ile beni boğmuşlardı sanki , ve o benim sırlarımı anlatacak kız bana bir şaka ve herkesede benim doğum günüme gelmiş  , ve  aslında beni herkese öğütlemişti . Çok mutluydum ama mutsuzdum çok karışık duygular içerisindeyim . O an Belinay ve Aylin ile göz göze geldik , sarıldılar..bende onlara sarıldım . Ve doğum günümü kutladık . Ama o ay benim için lanet ayı olarak hâlâ kalıyor Nedenini bilmiyorum . Neyse bende onlardan intikam alıcağımı söylemiştim

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆


Evet artık oyun oynamaya başlayacaktım fakat onlara nasıl bir oyun oynamalıydım ? Biraz düşündükten sonra ne yapıcağıma  karar vermiştim .


⭐puwerpufgirls⭐

Aylin :Eee artık söylemicekmisin ?

Tamam , ben canlı derste bana yazdığınız mektubu okudum ✉🤭

Belinay: Ne!!! Orada küfür, saygısızlık , bir o kadar da saçma cümleler var bunu nasıl okursun !!

Aylin yazıyor...

Aylin : Ya nediyorsun sen ? Belinay yandın kızım benlik pek Bişi yoktu emme Belinay üzüldüm.
              Ben çevrimdışı

****

Belinay çevrimdışı
******

Aylin çevrimdışı

Aylin

Sabahleyin 8:29 da kalkmıştım ,yine canlı derse geç kaldım (her zamanki gibi) ve bizim gruptan mesajlar geliyordu, geç kaldığım için bir mesaj yazıp çıkacaktım fakat Zeynep önemli şeyler söyleyecekmiş ve tam 1 dk önce şok içinde kalktığım için yazdıklarından hiç bir şey anlamıyordum neyse canlı derslere girdim on dk ara olunca yine Zeynep ve Belinay ile mesajlaşmıştık . Ben artık anlamıştım ne olup bittiğini (çok şükür)Tam zeynepe yazacakken annemin AYLİN dediğini duydum , o kadar dalmışım ki Zeyneplere telefon elimden düşmüştü . Neyse kahvaltı yaptık ve 10 dk tenefüsümüzden baya bir gecikmiştim ve telefonuma baktığımda Zeynep 'ten şöyle bir mesaj aldım "Kanka bir zamanlar Belinay'ın bana yaptığı lanet şeyin acısını çıkaracağım sende bana yardım edeceksin tabi ;).Zeynep'e öyle hemen Hayır denmez çünkü çok duygusal bir yapısı var Allah bozmasın 🤣(kikikikikir)neyse derse geç kaldığım için tamam diyip çıkmıştım . Canlı derslerimiz bitince Zeynep yazmıştı .

Zeynep:

Evet canlı derslerimi başladı görüntümü açtım ve chat kısmından Aylin ile yazışıyordum çünkü dersimiz sosyal olduğu için çok sıkılıyorduk . Aylin ile yapıcağimiz plandan ve derste görüntüsünü açan arkadaşlarımızdan garip garip haraketler yapan arkadaşlarımıza bakıp bakıp gülüyorduk 😂(zevkliydi)ve ben mikrofonumu kapatıp görüntüm açık bir şekilde kahkahalara boğuluyordum ve sonra hocanın sesiyle bu son buldu .

3. Bölüm sandığınız gibi değil bomba gibi gelecek ve oy atın yorum yazın sizi seviyom  djdjdj

Ruhumun Rüzgarı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin