~3~

27 5 10
                                    

Evet biz Aylin ile herkesin gördüğü chat kısmından yazışmışız ve hoca şöyle dedi "Ben sizi çok yanlış tanımışım , Aylin veya Zeynep sizlere söylüyorum !! Belinay senin hakkında ko-" hocanın sözünü kestim çünkü Belinay 'a yapıcağımızı artık hocamız da biliyordu ve söylemesini istemedim hocamıza şöyle dedim ve işi toparladım "Hocam ç-çok özür dileriz ben gerçekten çok utanıyorum lütfen aramızda kalabilirmi ?" evet hocayı kurtardık fakat diğer sınıf arkadaşlarım da artık bu oyunun içindelerdi (lanet olsun dostum 😒🤦🏻)Evet dersten çıktık . Ve Aylin 'i aramıştım ...

Aylin ile konuşmamız

Aylin :şimdi rahat rahat konuşabiliriz anlat ;)

Ben: şimdi ben mektubu okudum numarası yapıp Belinay 'ı rezil edicez ......

Aylin :Gerçek mi lan rezil mi edecen gıı

Ben :Gerçek laannn

Aylin:kanka oruç başına vurdu sanırım rezil etmek mi ? Bir intikam uğruna mı ? Ben yokum bu işte abi ! Her boku yaparım ama bunda yokum kusura bakma moruk :(!

Ben:Yani sen varya kanka ne kadar safsın ben öyle Bişi yaparmıyım hemde bir intikam uğruna Allah aşkına biraz mantığını kullan yaaa !Allah allah şimdi beni dinle anlatıcam tamam mı ?

Aylin: Kanka bir an gerçek zannettim kusura bakma , tamam knk anlattt !

Ben:Şindik ben Belinay 'in yanına gidicem ve herkesin mektubu okuduğunu söylicem

Aylin:

Ben: oda "knk olan olmuş tamam dicek ve üzülecek buuuu çok kısa ve basit anladın ?

Aylin: Burda benim işim ne ? Sen hallet mi çek misin ?

Ben: öffffff knk sende onlara gidip hiç bişeyden habersiz gibi davranıcan tamam mı cnm knkm .

Aylin: tamam knkm ben gidiyorum görüşürüz

Ben: Hadi görüşürüz

Aylin kapadı

Ben kapadım

Aslında çok sıradan bir oyun oynucaktım çünkü onun üzülmesini istemiyordum, neyse şakay başladık. Aylin Belinayların evine gitmişti ve orada eğleniyorlardı . Sonra ben Belinay'lara gitmiştim, tabii bana çok sert davranıyordu sonra tabiki bana " Niye geldin ?"diye çıkışamazdı. Neyse biz anlatmaya başladık işte Belinay ile sohbet ettik ama bana hala soğuk davranıyordu (kim soğuk davranmazki djdjdjdj )Sonra söyle bir konuşma geçti aramızda ..

Belinay: Niye kanka ??!!

Ben : Kanka!!! Hakkettiğini düşünüyorum !

Belinay: peki... Sen öyle diyorsan öyle olsun .

Ama neden öyle demişti ki ? Ben onun bana çıkışmasını ve ağlamasını felan bekliyordum ama öyle davranmadı . Bir terslik olduğunu anlamıştım ve ona şaka yaptığımı söyledim sonrasında bunu konuyu kapattık. Ama hala bir terslik vardı .Belinay bizimle eğlenirken arkamızdan üzülüyordu . Nede olsa 10 yıllık arkadaşım tabiki anlıcam . Ve bu her neyse ben onu çözecektim ama bu hiç de kolay olmıcaktı zaten bunu göze alarak bunu işe girdim söz konusu kankamsa herşeye varım .

Ruhumun Rüzgarı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin