Tarih: 20.04.2021 Salı
Dinlediğim Meditasyon: Medya
Yaptığım shifting tekniği: RavenDeneyimim:
Öncelikle söylemek istiyorum ki kalbim hala çok hızlı atıyor, vücudum deli gibi titriyor. Ne kadar dinledim bilmiyorum ama bir süre semptom almadım. Ama asla da vazgeçmedim. Çevremin değiştiğini, aslında odamda olmadığımı ve dr'ımda olduğumu, yüzüme vuran güneşi imgeledim zihnimde. Bu dakikalarca sürdü ve ben ne kadar inandım desem de aslında sol zihnimin hala açık olduğunu anladım. Çünkü dakikalarca bunu yaparken yavaş yavaş ayaklarım buz kesti ve dr'ıma eklediğim rüzgarın vücudumu sardığını hissettim. O kadar odaklanmıştım ki tamamen zihnimin içindeydim. Yorganın dokusu, kulaklığın verdiği hissiyat... Yani kısacası maddesel her şey yavaş yavaş kayboldu. Ve tam böyle artarken semptomlar, bir anda tüm vücudum uyuşmaya ve titremeye başladı. Bir an korktum çünkü kendim bile inandım bahçemde (dr) olduğuma. Zihnime geçtiğimi, bedenimde hissettiğim her şeyin yok olduğunu hissettim. Gözlerimi kontrol edemedim. Gözümün arkasında hızını anlayamadığım kadar süratle ışıklar patladı ama o an sanki ruhum çıkıyor gibiydi. İşte o an zihinsel geçiş yaptığımı anladım. Maddesel her şeyin gittiği, ama aynı zamanda bilincimin hala açık olması MANYAK bir şeydi. Tabi ben bunları hissetmeye başlamadan önce dakikalarca kendimi dr'ımda hayal ettim imgeledim sürekli düşündüm. Ve ne zaman ufak ufak ellerim, ayaklarım ağırlaşmaya başladı; işte o zaman ben de saymaya başladım. Zihinsel geçiş yaptığımı yani bilinçli rüya evresine geçmeye başladığımda ise 70'te falandım. Yavaş yavaş saydım ve sayarken hayal etmeye devam ettim kendimi. Dedim ya tam çıkıyorum, oldu sonunda, ama bir yandan feci korktum, kedilerimden biri (mars) kucağıma atladı. Ve ben sıçrayarak kalktım. Ama vücudumun o uyuşmasını, bütün hücrelerimin donmasını ve hiçbir şeyi hissedememem aslında o kadar korkutucuydu ki... Keşke biraz daha az korkup daha önce denemeye başlasaymışım shifting'i.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting Günlüğüm
Non-FictionSen de benimle beraber "shifting"i yaşa istiyorum. Zihninin sınırlarını genişlet. Gücünün farkına var. Gel ve beraber deneyimleyelim...