Doğum Günü

154 20 1
                                    


Ben cevap veremeden Bakugou yürümeye başlamıştı bile arkasından saydırarak eve girmiştim,günün yorgunluğu ve olan şeylerin heyecanı ile kendimi koltuğa atarak derin bir nefes aldım,eğer bana bir ay önce U.A'ye gideceksin ve sinir olduğun bir kirpi kafadan etkileneceksin deseler götümle gülerdim ama.. gelin görün ki kirpi kafaya aşık olmuştum,bugünkü hareketleri ne kadar sinirimi  bozsa da bir o kadar tatlıydı şerefsiz.

Duşumu almış kendimi yatağa atarak mesaj atmak için cesaretlendiriyordum,evet sevgilim bile olsa hala çekiniyordum,eskiden sosyal bir insan değildim,bu kadar çok kişiyle tanışmış olmak bile benim için bir başarıydı. Anlık kendimi gaza getirerek sonunda mesajı atmıştım!!

H:Hey sarı kafa!!

anında çevrimiçi olan Bakugou cevap vermişti,anında cevap vermesi aşırı hoşuma gitmişti. Hey ne oluyor bana ? Gerçekten kafayı yiyorum sanırım!!

B:şükür güzelim,uyudun zannettim.

H:hayır sadece biraz işim vardı,nasılsın :)

B:İyiyim küçük hanım,sen nasılsın ;)

H:bende iyiyim de bir şey soracağım sana?

B:sor güzelim,ayrıca senin odanın balkonu neden açık,hava soğuk!

H:gece gelirim derken ciddi miydin? VE LAN NEREDEN BİLİYORSUN AÇIK OLDUPUNU

şaşırdığım için doğru yazamamıştım bile bu çocuk cidden deliymiş,gece gece niye geliyorsa,ayrıca ev şuan çok dağınık!

B:Sakin ol küçük,seni görmeye geldim,hadi kapıyı aç

cevap vermeden üstüme uzun bir tshirt ve hırka geçirerek saçımı açmıştım,aşağı inip kapıyı açmamla elinde poşetlerle Bakugou eve dalmıştı.

B: pijamaların ve sen çok komik gözüküyorsunuz diyerek eğiliğ yanağımı öpmüştü

cidden bu sarı kafa yüzünden bugün kesin kalp krizi geçireceğim

H:Hoşgeldin,ama geleceğim derken ciddi olduğunu bilmiyordum

B:Gayet ciddiydim,sence şaka yapan biri miyim?

H:bu saatte ne yapacağız ki,yarın dışarı çıkardık belkii

B:yine çıkarız,hem sana yemek yapacağım,bir daha bu şansı bulamazsın 

H:Pisliksin gerçekten,neyse ben sana yardım edeyim,eğer istersen bir şeyler yerken film izleyebiliriz?

B:izleriz güzelim

Benle konuşurken mutfağa girmişti bile,açıkçası yemek yapan bir Bakugou aklımın ucundan bile geçmezdi bu kesin sinirlenir tavayı tencereyi patlatır diye düşünüyordum

Beni tekrar şaşırtarak profesyonel bir şekilde bıçakla sebzeleri doğramıştı,sanırım ramen yapıyordu,boş boş dikilmek yerine açtığım saçlarımı gelişigüzel bağlayarak bir yandan ramenleri haşlarken diğer yandan pirinç keklerini hazırlıyordum,tabiki Bakugou'sinir etmeden yapılan bir yemek lezzetli olmazdı onun için,sürekli laf atıyor ve yaptığı işe karışıyordum en sonunda benden bıkmış olacak ki ne zaman ağzımı açsam ağzıma marul veya salatalık tıkıştırıyordu,bende yüzüne un atıyordum,en sonunda mutfağın ve Bakugou'nun hali o kadar komikti,yerlerde yatarak gülüyordum.

Bakugou sırıtırak yüzündeki unu elinin tersiyle sildi ve beni belimden tutarak tek koluyla kaldırdı,evet şuan sıçtığım yerdeyiz!


B:Sen kiminle uğraştığını sanıyorsun küçük?

sırıtıyordu ama hiçte tatlı bir sırıtma değildi hala ayaktaydık ve benim belimi tutan kolu olmasa panik içinde kaçardım,heyecanla ellerimle siyah gömleğinin yakasından tuttum,itsem bile kıpırdamıyordu AYI. hareket etmeme izin vermeden beni öpmeye başladı,biraz dursam ve şoka girsemde istemsizce bende karşılık vermiştim,geri çekilerek kırmızı gözlerini mavi gözlerimle buluşturdu

H: sanırım ne dediğimi anladın,bundan sonra rahat dursan iyi edersin güzelim

Utançtan pancar gibiydim cevap vermeyerek omzuna vurarak tezgahtan yemekleri alarak televizyonun olduğu odaya götürdüm.

H:Katsuki ne tür film izlemek istersin?

B:sen hangisini istersen Haruna

H:hmm tamam gece gece korku filmi daha güzel olur bence!

rastgele Netflixten bir korku filmi açmıştım,tıkınırken aynı zamanda film izliyorduk fazla korkunç olmasa da rüyama girebilecek sahneleri vardı. Yemek yemenin ve film izlemenin verdiği mayışıklıkla kafam Bakugou'nun omzuna kaymıştı. Uyku ve uyanıklık arası bir yerdeydim ama Bakugou'nun beni merdivenlerden çıkardığını anlamıştım,odaya girdiğimizde az da olsa gözlerimi açabilmiştim. Yorganı açarak beni yatağa bıraktı ve balkonun kapısını örterken "Aptal kız donacak bu havada" diye söylendiğini duymuştum.

Uyuduğumu zannediyordu ama uykum dağılmıştı yinede uyuyormuş gibi yapıyordum,kendiside yanıma yattığında belime sarılmıştı.

B:iyi geceler güzelim,en güzel doğum günüm oldu..

YIKIM (Bakugou x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin