Ice Cream 🍨

666 71 26
                                    

-ჯიმინ, იუნგი, ირენ! __ მთელს სახლში ჯენის ყვირილი ისმოდა

-ჯენი რატომ ყვირი?
-ცხელა ამიტომ ვიფიქრე ნაყინის საჭმელად ხომ არ წავსულიყავით?

Ირენი ჩაფიქრდა, მართლაც რომ ძალიან ცხელოდა, ნაყინის ჭამით არაფერი არ დაშავდებოდა.

-კარგი აზრია
-ძალიან კარგი, წადი ბავშვები გააღვიძე და წავიდეთ
-ჯერ უნდა მოვემზადო
-მიდი სწრაფად

* * *

Გარეთ ძალიან ცხელოდა ამიტომაც გადაწყვიტეს სანაპიროზე წასულიყვნენ და ნაყინი იქ ეჭამათ. Ირენმა და ჯენიმ ვანილის ნაყინი აირჩიეს, ჯიმინმა მარწყვის და ბანანის ხოლო იუნგიმ შოკოლადის.

-რა სასიამოვნოა ამ სიცხეში ცივი ნაყინი
-კი გეთანხმები
-გინდა გავირუჯოთ?
-კი, კი __ ჯენი და Ირენი პლაჟზე წავიდნენ ხოლო ჯიმინი და იუნგი მარტო დატოვეს ისე რომ მათთვის არაფერი არ უთქვამთ

-ა-ახლა რა გავაკეთოთ? __Ჯიმინიმ იკითხა და თავისი ნაყინის ლოკვა განაგრძო. Იუნგი მას თვალს არ აშორებდა და ჯიმინი თავს ოდნავ უხერხულად გრძნობდა.

-ჰიონ არ გესმის?__ Ჯიმინმა ნაყინი სანაგვე ურნაში მოისროლა და იუნგის მიუბრუნდამ იუნგი ამჯერად ჯიმინს ისე აღარ უყურებდა როგორც წეღან.

-მესმის
-ჩვენ მშობლებმა დაგვტოვეს და წავიდნენ
-ნუ ღელავ ჯენი სულ მასე იქცევა, საღამოთი სახლში დაბრუნდებიან
-გასაგებია

Ჯიმინი და იუნგი სანაპიროზე სეირნობდნენ. Იუნგი ნაყინის ჭამას მორჩა და უკან გაბრუნდა. Ნელა და მშვიდად მიდიოდა ჯიმინი კი თავისი პატარა ფეხებით უკან მისდევდა.

-დამელოდე! Სად მიდიხარ?
-სახლში
-ცოტა ნელა იარე თუ შეიძლება
-შენ იარე ცოტა ჩქარა __ იუნგიმ ნაბიჯებს აუჩქარა ჯიმინი კი უფრო და უფრო იღლებოდა ამდენი სირბილით.

Იუნგი გაჩერდა როდესაც პატარა ყვირილის და დაცემის ხმა გაიგონა. Უკან მიბრუნდა და დაინახა რომ ჯიმინი ძირს ქვიშაზე ეგდო.

-ძირს რატომ წევხარ?
-ქვას ფეხი წამოვკარი
-გეტკინა?
-ცოტათი
-სიარულს შეძლებ?
-არამგონია

Იუნგი ცოტახანი უყურებდა თუ როგორ წვალობდა ჯიმინი ადგომას შემდეგ კი დაიღალა და ჯიმინი ზურგზე მოისვა.

-საჭირო არ არის, შეგიძლია დამსვა
-კარგი. __იუნგიმ ჯიმინი ძირს დააგდო და სიარული განაგრძო.

-მართლა დამტოვა და წავიდა?

* * *

-დღეს გადასარევი დღე იყო
-ნამდვილად
-იუნგი. Ჯიმინ. Ჩვენ სახლში ვაართ! __ ჯენიმ დაიყვირა და ოთახში წავიდა

* * *

Უკვე 12 ხდებოდა ჯიმინი ვერა და ვერ იძინებდა თანაც იუნგიზე გაბრაზებული იყო რომ სანაპიროზე მიატოვა და წავიდა. Ჯიმინი თავისი ოთახიდან გავიდა და ისევ იმ ოთახთან მივიდა რომელიც ასე ძალიან მოსწონს. Იუნგის ოთახი.

Კარზე დააკაკუნა და ოდნავ შეაღო რათა შეეხედა. Იუნგი საწოლზე იჯდა და ყურსასმენები ეკეთა. Ეტყობოდა რომ რაღაცას უყურებდა. Როდესაც  ჯიმინი შეამჩნია ყურსასმენები მოიხსნა.

-ჯიმინ? Რა გინდა? Რატომ არ გძინავს?
-ვერ ვიძინებ __ იუნგიმ საწოლზე ხელი გადაუსვა და ჯიმინს ანიშნა იქ მისულიყო.

Ჯიმინი იუნგისთან მივიდა და საწოლზე ჩამოჯდა, მის გვერდით.

-რამე გაწუხებს?
-გაბრაზებული ვარ
-ვისზე?
-შენზე!
-რატომ? Რა დავაშავე?
-მარტო დამტოვე და სახლში წამოხვედი.
-შენ თვითონ მითხარი რომ ჩამომესვი მეც ჩამოგსვი და წამოვედი.
-გაგებუტე.

Ჯიმინიმ ტუჩები მობუშტა და ხელები გადააჯვარედინა. Დაკოპილი იჯდა და ხმას არ იღებდა. Იუნგისთვის ეს უცნაური მაგრამ საყვარელი სანახაობა იყო. ჩაეღიმა და ჯიმინს მოეხვია.

-მჰჰ... Რა გავაკეთო რომ მაპატიო?ყველაფერს გავაკეთებ, რაც გინდა მთხოვე.
-რაც არ უნდა გთხოვო შემისრულებ?
-კი, აუცილებლად.  __ჯიმინმა ჩაახველა და იუნგის მიუბრუნდა.

-ჰ-ჰიონ, რ-რაღაც მინდა რომ გთხოვო.
-მთხოვე, რაც გინდა.
-შ-შეგიძლია რ-რომ გ-გამჟიმო?
-უკაცრავად?

* * *

Ძლივს დავდე ახალი თავი 🏃🏻‍♂️.

Cousins || yoonmin (დასრულებული) Where stories live. Discover now