Hyung, Can You F*ck Me?

953 64 26
                                    

18+
🕳️🏇

-ჰ-ჰიონ, რ-რაღაც მინდა რომ გთხოვო.
-მთხოვე, რაც გინდა.
-შ-შეგიძლია რ-რომ გ-გამჟიმო?
-უკაცრავად? __ იუნგი ყველაფერს მოელოდა რაც კი შეიძლება არსებობდეს ყველა თხოვნას წარმოიდგენდა მაგრამ ამას? Ვერანაირად.

Ცოტახნით ჩაფიქრდა. Იქნებ ჯიმინმა არ იცოდა ამ სიტყვის მნიშვნელობა ან იქნებ ეს უბრალოდ ხუმრობა იყო? Ნებისმიერ შემთხვევაში იუნგი ამას ვერ იზავდა.

-ჯიმინ, შენ თვითონ თუ ხვდები რას ამბობ?
-კი ჰიონ, ვხვდები და მე ეს მინდა. Ხომ თქვი რომ ყველაფერს შემისრულებდი? __ ჯიმინი უცოდველი თვალებით აშტერდებოდა იუნგის პასუხის მოლოდინში.

-მომისმინე. Შენ ჩემი ნათესავი ხარ, თანაც ბავშვი გესმის?
-და მაგას რა მნიშვნელობა აქვს?
-აქვს თანაც დიდი!
-უბრალოდ თხოვნა შემისრულე, ძნელია?
-საკმაოდ.

Იუნგი საწოლიდან ადგა და სააბაზანოში გავიდა ცივი წყლის შესასხმელად. Შოკიდან ვერ გამოდიოდა. Როგორ შეიძლება ასე პატარა ბავშვა ასეთი რამ გთხოვოს? Ეს ხომ დაუჯერებელია. Იუნგი ოთახში დაბრუნდა და ამჯერად საწოლზე ნახევრად შიშველი ჯიმინი დაინახა. Წელსქვემოთ საბანი ქონდა გადაფარებული ხოლო წელსზემოთ არაფერი არ ეცვა.

-ჰიონ, დაბრუნდი? Მეგონა აღარ მოხვიდოდი __ ჯიმინს გაუხარდა

-საერთოდ... Ე-ეს აზრი საიდან დაგებადა?
-რა აზრი?
-ის რომ მე შენ გაგჟიმო?
-ჩემი მეგობრები ლაპარაკობდნენ მაგაზე და მეც მინდა.
-გიჟი ხარ?

Იუნგი ჯიმინს მიუჯდა ისევ და დაფიქრდა. Ერთი სექსი არავის არ ავნებს ხო? Თუ არავის არ ეტყვიან ყველაფერი კარგად იქნება ხომ ასეა? Მერე რა რომ ნათესავები არიან, დეიდაშვილები არიან ძმები ხომ არა.

-რას იტყვი ჰიონ?
-სხვა რამ არ გინდა?
-არა__ ჯიმინი იუნგისკენ იხრებოდა საკოცნელად, საბანი ოდნავ გადასძვრა და შიშველი ფეხები გამოუჩნდა რომლებიც ძალიან ლამაზად გამოიყურებოდა.

Cousins || yoonmin (დასრულებული) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang