פרק 1

1.1K 35 37
                                    




הפאנפיק הוא בן שומרת הערים 4 ל 5 כי לא היה לי כוח לקרוא אותו אז אולי יהיו ספויילרים עד 4

אמממ כן אז אם יש סוגריים בלי הכ (הכותבת) בתוכם זה לא אני זה מנקודת המבט של הדמות .


''מר פורקלללל'' אני רצה מתנשפת לתוך מקום המפגש שקבעתי עם מר פורקל ''מר פורקל , מר פורקל , אתה לא מבין , אנשים בעולם האמיתי , הם יודעים עלינו , על האלפים , עליי , שאני מונלארק ועל כל מה שעברתי מאז אותו יום במוזיאון'' ''מ- מה'' הוא נראה המום ''מי זה הם ?'' ''כל מי שרוצה וגר בערים האסורות'' ''אוקיי תסבירי לי מההתחלה , והפעם לאט יותר'' לקחתי נשימה והתחלתי להסביר ''יש לי את הכדוריגול כמו שאתה יודע , ויום אחד כשריגלתי אחרי אחותי כדי לראות מה שלומה היא נכנסה לחנות ספרים , והיא קנתה סדרת ספרים שנקראת 'שומרת הערים האבודות' , בגלל השם , טוב שזה איך שאנחנו קוראים לכדור הארץ חיפשתי באייפוד שדקס תיקן לי מה זה , וזה מספר עליי , טוב עלינו , יש שם מהרגע הראשון מהמוזיאון וכנראה שגם עכשיו , בספר הראשון על הכריכה יש אותי ואת דקס , בשני אותי , את קיף ואת סילבני , בשלישי אותי ואת פיץ'' עצרתי לרגע שמו של פיץ , כל פעם שאמרתי או שמעתי את שמו נזכרתי שאני צריכה לספר לו איך אני מרגישה , ואז נזכרתי שהייתי באמצע לדבר ''בספר הרביעי יש אותי , את ביאנה ואת קיף וכן הלאה . אה כן וגם הצלתי להוריד את הספרים על האייפוד ותנחש מה יש בספר הרביעי ? את הזהויות הסודיות שלך ושל גרניט וכן האלה , אם מישהו יימצא את זה הלך עלינו''

*מעבר לאותו לילה*

נכנסתי למיטה ופתאום מחשבה צצה במוחי , אם יש ספר עלינו , אולי יש עוד 'יקומים' או דברים כאלה כמו האלפים שכתובים עליהם ספרים והם גם אמיתיים . קמתי מהמיטה לקחת את האייפוד והתחלתי להוריד ספרים , חיפשתי בגוגל ספרי נוער טובים והנה כמה שמצאתי והורדתי לאייפוד , פרסי ג'קסון , בני הנפילים (מסתבר שיש לזה גם סדרה אני אנסה לחפש גם אותה) , בית ספר לטוב ולרע , אראגון ועוד כמה , בחרתי להתחיל עם פרסי ג'קסון , ומהר מאוד סיימתי את הראשון , ואז את השני , ופתאום גם את השלישי והרביעי , כשבאתי להתחיל את החמישי ראיתי שכבר יש אור בחוץ 'קראתי כל הלילה ?' חשבתי לעצמי , טוב כדי שאני אתחיל להתארגן אני אהיה עייפה יותר מהרגיל היום נאנחתי לעצמי וקמתי באיטיות מהמיטה .

*מעבר לסיום הלימודים כי אף אחד לא באמת צריך בית ספר*

כשהגעתי הביתה , החלטתי להמשיך לבדוק את הנושא , אבל במקום להמשיך לקרוא , לחפש מידע אולי איך להגיע לאנשים שקראו את הספרים , בגוגל מצאתי מידע על משהו שנקרא 'פאנדום' ושהוא מצוי הרבה באינסטגרם , אני יודעת שאמא (הכ- האמא שגידלה את סופי שכחתי איך קוראים לה בערים האסורות)  אף פעם לא הסכימה לי , אבל החלטתי להתקין עכשיו , מה כבר יכול לקרות ?

התקנתי אינסטגרם ופתחתי חשבון , בהתחלתי קראתי לו סופי פאנגירל אבל חשבתי שאולי זה יהיה ברור מדיי אז שיניתי לשם של החבר הכי טובה שלי מהערים האסורות – ביאנה (הכ – מה זה ממש לא במקרה שיש לי עמוד שפעם היה סופי פאנגירל ועכשיו זה ביאנה פאנגירל,שיניתי עכשיו אם עוד מישהו יקרא זה לא השם של העמוד שיש לי ווא כבר לא פעיל) , שמתי לב שכולם יודעים לערוך ככ יפה וניסיתי לחפש מידע , מצאתי כל מיני פוסטים שמסבירים מה זה שיפ , ומה זה ברוטיפיי ונוטיפי ואוטיפי , ומה זה קאנון וקוספליי , מה זה פאנארט ועוד כל מיני שמות של שיפים , מצאתי שם הרבה את השם שלי , לפעמים עם קיף , לפעמים עם פיץ , סוקיף ןסופיץ , אבל בעיקר סוקיף (לצערי) , אני לא מבינה למה ככ הרבה שונאים או לא אוהבים את פיץ הוא ככ מדהים ויפה ומתחשב וחכם ו- מספיק עם מהמחשבות על פיץ אמרתי לעצמי בלב , הוא גם ככה לא מרגיש אותו הדבר , המשכתי לחפש עוד כל מיני פוסטים ומצאתי כמה פוסטים שמסבירים איך לערוך ואחרי שעות של ניסיונות יצא לי משהו סביר , אז החלטתי להעלות , העלתי פוסט פתיחה ובו כתבתי שקוראים לי ענבר (חה איזה שקר) , קצת עליי , כתבתי שאני אובססיבית לשומרת הערים האבודות (נוו מה לא באמת ציפיתם ממני למשהו אחר) , ושאני גם בפאנדום של פג והפ , כןכן תראו אותי כבר יודעת את הקיצורים וטיפה עליי , או יותר נכון על האופי שהיה לי כשעוד חייתי בערים האבודות .

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

אממממ כן זה כושל סליחה

הו כן יהיה עוד מעט כובר לסיפור אין לי כוח לערוך אחד

הם אמיתיים - שומרת הערים האבודות וקרוסאובריםWhere stories live. Discover now