Cum am mai spus, nu exista un mod corect sau greșit de a crea Cartea Umbrelor, dar exista niște linii mari de ghidare, care ar trebui luate în considerare.În primul rand, Cartea Umbrelor este un ghid personal. Poate fi citit de generațiile viitoare, așa că preocupările magice trebuie să fie pure și etice.
Prima regula din "Sfatul Moral" al religie este să nu faci rău nimănui. Nimic din Cartea Umbrelor nu trebuie să sugereze acceptarea unor vrăji ce nu sunt etice. ( Vom vorbi despre cele care nu-s tot în acest capitol) În al doilea rând Cartea Umbrelor ar trebui binecuvântată. Prima pagina din carte ar trebui să conțină o binecuvântare a acesteia, o declarație personala scrisă de autor.
După terminarea acestor doi pași, sunteți liberi să folosiți cartea unde puteți împărtăși experientele și credințele personale. Se crede că este mai bine dacă la început folosiți calculatorul/laptopul ca și Carte a Umbrelor, datorita informației abundente. Eventual puteți cumpăra un caiet gol în care puteți adauga vrăji si cunoștințele dobândite. Se crede că o Carte a Umbrelor scrisa de mână este mai puternică, decât una în format virtual.
Cartea umbrelor nu se aplica și în cazul altor religii neopagâne ( iar dacă există au probabil altă denumite) un exemplu bun ar fi satanismul, ce se împarte în diferite ramuri dar per total are practici imorale.
Nu intru în subiect deoarece nu sunt interesată de el, dacă vreți să aflați mai multe puteți căuta și singuri. Considerând cele enumerate mai sus, o carte a umbrelor nu trebuie să conțină vrăji/ritualuri/învățături ce fac rău fie oamenilor sau animalelor.
În următoarele capitole vom învăța împreună ce trebuie să conțină această carte. Sincer, nu contează dacă o numiți jurnalul dvs. magic, carte umbrelor sau un grimoire. Dar modul în care îți construiești jurnalul magic afectează cu adevărat modul în care îți practici profesia - indiferent dacă este organizată, simplificată sau un amestec de vrăji, notițe și emulsii etc.
CITEȘTI
Cum să vă creați propria carte a umbrelor
SpiritualAceastă carte este un ghidaj pentru construirea unei cărți umbra. Ea va poate ajuta în începerea călătoriei voastre etice ca șamani, Wiccani sau oculți. ⚠️ Atenție! Nu este o carte satanică sau un ghid de inițiere propriu zis, ea doar conține datele...