Iată o sugestie pentru cei ce vor să își de-a secretele mai greu. Prin primi mei ani de ucenicie inițiatorii mei mi-au spus că trebuie să îmi păstrez tainele. Așa că am creat un cod, anumite semne ce au înlocuit alfabetul și mi-am scris vrăjile, ritualurile etc cu ele.
Arată ciudat să vezi acele rânduri bizare cu triunghiuri, semicercuri și linii împrăștiate pe pagină dar lăsând aminte indici (gen a=|°°) cred că mi-am atins scopul. Studiază și vei afla.
Înlocuiți fiecare literă cu o altă literă sau semn. Decideți ce litere/smne în alfabetul comun pe care le veți înlocui folosind propriul semn. Aceasta este o modalitate excelentă de a crea o limbă nouă, deoarece puteți utiliza scrisori pe care voi și " moștenitorii " le cunoașteți deja.
Puteți alege să schimbați doar câteva litere sau toate literele din alfabet. De exemplu, puteți înlocui fiecare literă cu litera după ea (A = C, B = D, C = E, D = F). Mesajul va fi ușor de înțeles în scris, deoarece puteți sparge acest cod. Cu toate acestea, ar fi dificil să o folosești pentru a comunica verbal.
De asemenea, puteți schimba fiecare literă, cu excepția vocalelor. De exemplu, H = J, deoarece I (litera între ele) este o vocală. Făcând acest lucru, veți găsi mai ușor să utilizați acest limbaj secret pentru a vorbi.
Schimbă vocale în alfabet (A, E, I, O, U). Schimbă astfel încât A este E, E este I, I este O, O este U și U este A. Limba ta va avea vocale și va fi mai ușor de înțeles și de pronunțat. Această limbă este suficient de simplă pentru ca tu și prietenii tăi să învețe, dar destul de dificil pentru alții care îți ascultă conversațiile sau îți citesc mesajele.
De exemplu, „te iubesc” ar fi „Uko mancentuemo”.
Un alt exemplu, "Bună ziua, cum ești?" devii "Huli, upu grave?"Decide cum să împărtășești noua limbă cu moștenitiri tăi. Poti crea reguli simple de schimb de litere, ușor pentru persoanele care cunosc limba secretă să înțeleagă sau să facă o listă de coduri de cod care sunt mai greu de fisurat. Dacă alegeți un cod dur, asigurate că cei ce moștenesc cartea primesc o listă de reguli de cod, astfel încât să poată înțelege codul.
CITEȘTI
Cum să vă creați propria carte a umbrelor
SpiritualAceastă carte este un ghidaj pentru construirea unei cărți umbra. Ea va poate ajuta în începerea călătoriei voastre etice ca șamani, Wiccani sau oculți. ⚠️ Atenție! Nu este o carte satanică sau un ghid de inițiere propriu zis, ea doar conține datele...