Capitole sau amestecate?

16 0 0
                                    


     Eu personal, până și pe Wattpad am scris pe capitole. Nu știu dacă este chiar corect, deoarece tehnica era descrisă "scrie în carte când descoperi".  Mă rog, asta este o preferință a mea...

     Însă nu mi sa părut normal ca eu, practicant ocult, când caut ceva să răstălmăcesc o ditamai cartea cu 100 de date până găsesc acea mică informație. Așa ai un capitol și știi sigur că X e găsit în acel capitol la data de.

Exemple de prefață de capitol

Aici sunt avantajele și dezavantajele scrisului pe capitole:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aici sunt avantajele și dezavantajele scrisului pe capitole:

1. SCRIS PE CAPITOLE AVANTAJUL

a) găsești o informație mult mai repede, mai ales dacă caută altcineva decât tu în carte.
b) există ordine și disciplină nu găsești informații amestecate
c) este estetic, poți alege o temă pentru capitol respectiv ex: ai un capitol de astrologie și alegi să faci totul folosind alb, mov și negru. Adăugi notițe colorate în temă respectivă, scrii cu pixuri sclipitoare pentru a pastra tema de galactic lipești stikere cu stele și luna, faci desene in temă etc...

2. SCRIS PE CAPITOLE DEZAVANTAJE

a) S-ar putea să uiți ideile. Cum spuneam ocultul se învață treptat, există posibilitatea ca tu, crezând că ai terminat un capitol, să treci la altul și în câteva zile să-ți amintești că mai puteai adăuga ceva sau să mai inventezi/înveți ceva pentru acel capitol. Problema este că, dacă scrii în formatul standard (fizic) nu ai cum să ștergi ai să adaugi o pagină (dacă scrii pe PC ai scăpat de grijă)

b) Depinde de cum îl formulezi și așezi în pagină. Eu toate notele personale legate de experiențe și ritualuri le las pe "stiky notes" pe care le lipesc ca niște adăugării, dar unii preferă să scrie gândurile lor mai mult decât cunoștințele înșiși. De aceea poate azi vrei să scrii despre X și mâine ai idee la Y dar ups, nu mai ai loc la Y pentrucă ai scris la X ieri.

c) Decorațiunile și tabelurile

E nașpa să pui un stiker sau să faci un desen în pix pe altă pagină decât aia care trebuie. Am pățit de multe ori când m-am aprofundat în detaliile unui subiect. Asta denotă că chiar dacă scrii la un capitol multiplele subpuncte îți pot da bătăi de cap. Tu știi de acea eroare dar cel ce-ți moștenește cartea nu are de unde.

2. SCRIS AMESTECAT

    Nu am scris amestecat deci am să încerc să aprofundez problemele pe care mi le imaginez eu că le-ar avea o persoană care face. Ar exista o scăpare pentrucă știi ai data gen 11.1.2009 și dacă ai memoria bună îți amintești " băi am scris aia sâmbătă pe data de"

Un avantaj ar fi că scrii ideile cum îți vin, nu stai să termini un capitol ca să treci la ceea ce vrei să faci.

Cum să vă creați propria carte a umbrelorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum