Tanıtım

32 6 4
                                    

Selam...Wattpad'de ilk yayınladığım kitabım olcak bu😊Aslında okuyucuyum,her tür kitapları okudum ve bende herkes gibi bir kitap yazayım dedim😌🖤Azeriyim ve bunu o yüzden söylüyorumki,bazı kelimelerde yanlışlık yapa bilirim🥺🤧Umarım beyenirsiniz ☺💛 Şimdi size karakterlerimi tanıtıcam 🌸 Hepsi de hayal ürünü bu arada😁 Tamam karakterlerimize geçelim😆

ElAy Altınay- 17 yaşında ve babasını geçen yıl kaybetti.Babası bir şirketin ortağıydı ve o ölüncede annesi yerine geçti.ElAy 18 yaşına girdiğinde şirketin ortağı kendisi olacak.ElAy annesiyle yaşıyor ve bir ablası var ismi Leya Altınay.ElAy müzik dinlemeyi sever ve her hafta sonu ablasıyla ve çocukluk arkadaşıyla karookeye gider.Orda şarkı söyleyip,eylenirler.ElAy çok güzel bi kız ve esmer'lerin en tatlısı demek doğru olur.

Leya Altınay-17 yaşında ve ablasıyla bir sınıfta okuyor.Ablasıyla ara-sıra bozuşurlar ama bir birilerini çok seviyolar.Dans etmeyi ve kitap okumayı çok sever.Esmer ve biraz tatlı kız.

Nurgül Altınay-37 yaşında ve kocası öldükden sonra şirketin ortağı o oldu.Kızı 18 e basınca şirketin başına o geçicek.Kızlarını çok seviyor ve özelliklede Leya'nı.ElAy'ı da çok seviyor ama en özeli onunçin Leya.Bazen ElAy bu yüzden annesiyle bozuşur ve Leya hep ablasının yanında olur.

Ada Akpınar-ElAy'ın en yakın arkadaşı daha doğrusu çocukluk arkadaşı.ElAy'lq aynı sınıfta okuyor ve Leya ile de arkadaş.Resim çizmeyi ve şarkı söylemeyi çok sever.17 yaşında sarışın bir kız.

Reha Kılıç-30 yaşında ve ünlü bir mafya çetesinin soğukkanlı ve acımasız lideri.Her kes ona uymak zorunda.Aksi taktirde,herkesin sonu olur.Babasını çocukken kaybetdi ve her şey o çocukken üzerine kaldı.Yaşlı bir annesi var.Ona her şeyden önce göz kulak olur.

Sinem Kılıç- Reha'nın annesi,65 yaşında ve oğluna her kesden çok değer veriyo.İlk ve tek oğlu onun.Kanser hastası ve doktorlar en fazla 3 ay yaşayacagını söylüyor.Şimdilik tedavi olunuyor.

Duyguların Oyunu +18 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin