↑3↓~Reha...

11 0 0
                                    

Sevgili maviş okuyucularım...💙🎈Ben geldim😊 Okumaya başladığınız saati buraya yazn lütfen😄Bide "⭐" buna benzer yıldız var aşağıda ona basarsanız çok sevinirim🍭😊Keyifli okumalar...

Profil resimdeki ElAy💙

Karşımda duran kişiye bakarak şoku atlatmak isdedim sadece."B-bu olamaz.Buna inanmıyorum.." gözlerim zorlukla kapandı ve bende kendimi karanlığa teslim ettim..

Olan biteni duyuyordum ancak çok yorgundum.Gözlerim kapanmışdı sadece.Kollarıyla sarmışdı bedenimi ve kollarını bedenimde hissetdiğimse titriyerek nefes verdim.Ve bunu duymuş olacak ki,kulağıma yaklaşıb "ufaklık endişelenme,sana bişiy yapmıycam sadece görmek istemişdim ve bir bahanem olmadığı için bu yola el atmak zorunda kaldım.Merak etme seni evine kadar bırakıcam.Sadece şimdilik burda kal" dedi.Nefesi boynuma kadar yayıldı.Kokusunu bir anlık içime çektim.Beni kucağına alıp olduğumuz yerin kapısını yavaşca açtı ve oradan çıktık.Beni az önce geldiyim odaya götürdü ve yatağa uzatdı.Ayakkabılarımı usulca çıkarıb yere bıraktı.Gittiğini zannetmiştim çünkü odanın kapısın sesi geldi.Ama sağ tarafımda yatakda bir çöküntü hissedince gitmediğini anlamışdım.Beni kendisine taraf çekti ve saçımla oynamaya başladı.Gözlerimi açamıyordum çok yorgundum,ne kadar denesemde göz kapaklarım buna izin vermiyordu.Aykut hoca bana birazda sıkı sarılıp konuşmaya başladı."Seni çoktandır izliyodum,ama nasıl yakınlaşıcağımı hiç bilmiyordum.Sonunda sen bana geldin.Bende buna izin verdim tabiiki.Beni duyduğunu biliyorum,konuşmasanda olur sadece dinle.İsmim aslında Reha,Aykut ikinci adım ve bu ismimle bana seslenenler genelde asıl Reha'yı tanımadıkları içindir.Bu kadarı yeter,şimdilik uyumaya çalış." Ne yani,şimdi Aykut hocanın ismi aslında Reha'mıydı? Çok az işitdim bu ismi ama sevdiğim erkek isimleri listesinde ilk yerde diye bilirim.Saçımla biraz oynayıp kokladıkdan sonra yavaşca yanımdan kalkarak üzerime kendi ceketini örtdü.Kapıyı sessizce açıb gittikden sonra,tüm olanları düşündüm.Bunlar nasıl ola bilirdi?) Böyle düşüncelerle uykuya daldım....

"Bırak beni istemiyorum seni aptal.Hayır dedim sana gelmiyorum hiç bir yere babamdan ayrılmam, bir kere oldu ama  artık olmayacak.Bu kez kaybedemem onu hayır,hayır olmaz..BABAA!!!" ağlayarak uyandım yerimin içinde.Reha beni kendine çekti "Ağlama geçti sadece rüyaydı...Sakinleşmeye çalış hadi güzelim" güzelim...İlk kez babamdan sonra biri bana böyle seslenmişti.Ona sarılıp sakinleşmeye çalıştım."Hadi ufaklık ağlama sadece rüyaydı gerçek değildi." onun dediyi kelimeleri tekrarlayarak,"Gerçek değildi." diye mırıldandım.Beni kendinden uzaklaştırarak ayaklandı."Duş al sonra üniformanı giyip aşağıya in seni bekliyorum okula gideceğiz." "Tamam hocam 15 dk ya aşağıdayım" dedim."Bana okuldan kenarda hoca demene gerek yok.Reha diye bilirsin." "Tamam Reha." gülümseyerek söyledim.Oda keyiflenmiş olmalıydı aynı benim gibi sıcak gülümseme oluşturdu bana bakarak.Odadan çıktığında duşa girdim.Sıcak su iyi gelirdi birazcık.Duştan sonra havluya büründüm,lavabodan çıkdım.Okul üniformalarımı giyip saçımı at kuyruğu yaptım.En çok sevdiğim saç stiliydi bu.Çantamıda alıp odadan aşağı indiğimde Reha kapıda beni bekliyordu."Önce bi yerlere gidip bişiyler yiyelim sonra okula geçelim,zaten okula var hala." başımda yukarı aşağı onaylayarak kapıya ilerledim.Sport stilli ayakkabılarımı giydikden sonra ona taraf döndüm."Hazırım gidebiliriz." dedim gülümseyerek.Başını onaylarcasına sallayarak önden yolu gösterdi bana.Bende arkasından ilerleyerek arabaya gittik.Kapısı benim için açıp,"bayanlar önden ufaklık" diyerek oturmamı işaret etti.Arabaya bindikden sonra kapımı kapatıb diğer tarafdan kendisi oturdu."Hadi gidelim bakalım ufaklık" bana bakmadan söyliyerek arabayı çalıştırdı...

Öhmm😁Çok güzel yerinde bölümü bitirmeye karar verdimm😄🍭 bu yüzden yarın akşamda diğer bölümünü yayımlayacağım maviş okuyucularım😇💙Oy vermeyi ve fikirlerini yorumlara yazmayı unutmayın...💫💙

Duyguların Oyunu +18 (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin