ᴘʀᴏʟᴏɢ

292 33 11
                                    




''..prolog.."

" Baba olacaksın. "
Genç Tanrı sinirle kardeşine doğru baktı. " Sen neler zırvalıyorsun ! " diye bağırdı ardından Loki.

Thor ise kardeşine göre
daha sakindi.

Derin bir iç çekti : " Angrboda hamile. Karnında senin çocuğunu taşıyor kardeşim. " diye yeniledi az önce söylediklerini.

Loki sinirle kardeşine doğru atılarak yakasından tuttu. " Babana söyle onun aptal oyunlarına kanmayacağım ! " diye tısladı.

Normal zamanda Thor 'un sakin tavırları küçük  kardeşini delirmeye yeterken bir de üstüne bebek sorunu eklenmişti.

" Bebek falan umrumda değil ! " diyerek Thor 'u duvara doğru ittirdi.
Çelimsiz gibi görünmesine rağmen o da oldukça güçlü bir Tanrı'ydı.

Thor güldü.

" Aile kurmak , her şeyi değiştirmek için bir fırsatın var Loki. O bebeğe bir şans vermelisin. " dedi büyük kardeş.

Loki " Siz benim ailem değilsiniz ! " diyerek hışımla salondan çıktı .

Abisi birkaç dakika arkasından baktıktan sonra pelerini düzeltti ve kardeşinin peşinden ilerledi.

" Yalnız kalmak istediğimi açıkça ifade etmedim mi ? " dedi küçük kardeş arkası dönük bir şekilde.

Thor ise hala sakindi : " Her on senede bir yalnız kalmak için gidersin. " dedi aynı normal ses tonuyla.

" Neden bu bebek için bu kadar diretiyorsun ! " diye bağırdı yine Loki ona yüzünü döndükten sonra. " O çocuk asla doğmayacak. " diye de ekledi.

Thor hızlıca kardeşinin yanına gidip aynı onun birkaç dakika önce yaptığı gibi yakasından tuttu. Bu sefer önceki gibi sakin değildi. Oldukça ciddiydi.

Loki kurtulmaya çalıştıkça daha da sert duvara bastırdı onu.

" Hemen bırak beni ! " dedi Loki dişlerinin arasından ve Thor onu sertçe dolaba doğru ittirdi.

Küçük kardeş dengesini sağlayamadığı için dolaba çarpıp düşünce Thor tekrar onu kaldırdı ve boğazına yapıştı.

" Seni asla bırakmayacağım. " dedi büyük kardeş.

Bir süre iki kardeş boğuştuktan sonra ikisi de yerdeydi.

" Sana gerçekten acıyorum kardeşim. " dedi ayağa kalkarken Loki nefret  dolu sesle.

" Kim acınası durumda ? Ailesini tekrar bir araya toplayabilmek isteyen biri mi yoksa yalnızlık ve nefretle dolup taşan biri mi ? " dedi Thor ayağa kalkmaya çalışırken.

" Yüzyıllardır hiçbir şey umurumda değil benim. Bir bebek senin neden umrunda olsun ki ? " dedi küçük kardeş dudağının kenarındaki kanı baş parmağıyla temizlerken.

" Çünkü sana borçluyum. Babam ikimize eşit şartlarda imkan tanımadığında bunu görmezden gelmemeliydim. " dedi Loki 'nin abisi.

Loki  güldü.

" Tam bir aptalsın. " dedi alaycı bir tavırla ve Thor 'a kalkması için elini uzattı.

Thor 'da Loki 'nin elini tutup ayağa kalktı.

" Bu çocuk sana içinde olmadığın bir şeyi verebilir. " dedi Thor odadan çıkmadan hemen önce.

Loki derin bir iç çekti. Daha fazla bu saçmalıkları dinlemek istemiyordu
Sıradan bir bebek koskoca Kötülük Tanrısına ne verebilirdi  ? diye kendi kendine düşünmeye başladı.

                         

____
Kelime Sayısı : 399
Sayfa Sayısı : 6

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

daughter of loki ࿓ ʜᴇʟᴇɴᴀHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin