Çakma Yakuza

2.8K 281 271
                                    

Şirket yemekhanesi bu tasarımdaki gibi tabii biraz daha büyük *-*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şirket yemekhanesi bu tasarımdaki gibi tabii biraz daha büyük *-*

☆☆☆

"Korumalarını içeri sokmasına izin mi verdiniz?" Odanı  bulunduğu koridora girdiğinizde KyungSoo dişlerinin arasından sinirli bir şekilde konuşmuştu.

"Silahlarını aldım Şefim." Minseok sekreterinin masasına istiflenmiş silahları gösterirken konuştu.

"Sen bunun elektiriğini tam alamadın mı Patron Kasımpatım?" RiJin muzip bir sesle kulağına eğilip konuştuğunda gözlerini devirip kıkırdadın.

"Ne kadar alırsam alayım olmaz trafo gibi adam. Sanki bilmiyorsun." Odana doğru ilerledin.

"Doğru diyorsun Patron evet. Bu arada bu Çakma Yakuzaya acayip ayar oldum. Garip garip gülüyor. Bir de ben korumalarınız binaya giremez dediğimde 'Neden benim korunmaya ihtiyacım yok mu dedi?' Burnunun üstüne vurasım geldi bir tane ama senin için kendimi tuttum Patron Kasımpatım." RiJin kapının önünde bir nefeste konuşup resmen rapor verdiğinde gülümsedin.

"Küstah bir gerzek yani? Harika." Yakınır gibi konuştuktan sonra kapının koluna yönelmiştin ki RiJin senden önce davranıp kapıyı açmıştı.

"Buyrun Patron."

"Teşekkürler RiJin tatlım. Soo'ya da söyler misin lütfen içeri gelsin." Senin odaya girmenle Seung-Gi ayaklanmıştı.

"Emredersiniz Patron." RiJin kapıyı kapatmaktan vazgeçip açık bırakırken sen de Seung-Gi'ye döndün.

"Hoş geldiniz Seung Gi-Sshi. Uzun süre beklemişsiniz keşke önceden haber verseydiniz." Elini tokalaşmak için uzattın. Seung-Gi gülümseyerek elini sıkarken odaya KyungSoo girdi. Bir ellerinize bir sana bakmış ardından kapıyı kapatıp senin koltuğunun arkasına geçmişti.

"Kusura bakmayın emrivaki yapmış oldum ancak sizin de bildiğiniz gibi pek boş günümüz olmuyor." Sen koltuğuna geçmek için hareketlenirken Seung-Gi'ye de oturması için işaret vermiştin.

"Ah doğru. Ihaleye az bir vaktimiz kaldı değil mi? Umarım sıkı çalışıyorsunuzdur. Biz oldukça iddialıyız çünkü." Muzip bir ses tonuyla konuştun. KyungSoo oturman için koltuğunu biraz geriye çekmişti. "Teşekkür ederim aşkım." Ona dönüp hafifçe tebessüm ederek konuştuğunda KyungSoo'da sana gülümsemişti.

Seung-Gi'ye döndüğünde onun size kaşlarını kaldırmış meraklı bir şekilde baktığını görmüştün.

"Ah doğru! Kabalık ettim. KyungSoo sevgilim. Kendisini daha önce görmüştünüz zaten." Arkana yaslanıp konuştun. Seung-Gi kafasını sallayıp seni onayladı.

"Sadece korumanız olduğunu sanıyordum. Şaşkınlığım ondan." Seung-Gi garip bir yüz ifadesi ile konuştuğunda gülümsemen genişledi.

"KyungSoo benim için korumadan fazlası. Gerçi bütün ekip adeta ailem gibi oldu." Hafifçe omuz silktin.

BOSS [Do KyungSoo OC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin