☆☆☆
"Günaydın!" JongDae mutfağa girip yüksek desibelden bağırdığında kaşlarını çatarak ona döndün.
"Kulağımı si- AMANIN BENIM BEBEĞIM GELMIŞ!" JongDae'ye edeceğin küfürü kucağındaki yeğenini görmenle yutmuştun. Sarang yeni çıkan iki adet ön dişi ile sana gülücükler saçarak kollarını açtığında onu hemen MiRae'nin kollarından almıştın.
Partideki olaydan sonra kendine bir iki gün istirahat vermiştin. Daha doğrusu istirahat vermen için zorlanmıştın. Sabah BaekHyun'u seni almaya gelmesi için aradığında bir kamyon azar işitmiştin peşine de JongDae'den destansı uzunlukta bir mesaj almıştın. Yani mecburen kendi kendine izin vermiştin.
"Sen benim evimin şifresini neden biliyorsun ya? Değiştireceğim şifreyi. Hiç nezaket denen bir şey kalmamış babanda değil mi Sarang canımın içi?" Kucağındaki bebeğe babasını şikâyet ederek konuştuğunda JongDae sana kaşlarını çatmıştı aynı zamanda dudaklarını oynatarak sana söyleniyordu.
"Diğerleri uyanmadı mı?" MiRae kahvaltı masasını boş görünce merakla konuşmuştu.
"Chanyeol uyuyor sabah nöbeti RiJin'e devretmiş. RiJin de dışarıda etrafı kontrol ediyordur. Ben de sabahın köründe sanki bir halt yapacakmışım gibi uyandım işte." Sarang'ı havaya kaldırıp bir sağa bir sola sallarken konuştuğunda Sarang mutlu çığlıklar atmaya başlamıştı.
Sabah uyanmış ve yatağında KyungSoo'yu görmüştün. Karizmatik korumayı bir süre izleyip kendi kendine sırıtmış üstüne bir de arada saçlarıni sevmiştin. Ilginçti ancak KyungSoo uyanmak bir yana kılını bile kıpırtarmamıştı. Kütük gibi uyuyordu aslında. Oldukça yorulmuş olmalıydı ancak sen eline koluna hakim olamadığın için KyungSoo'nun yanından kalkmış ve aşağı inmiştin. Yine de sabahının ilk dakikaları senin için oldukça güzel geçmişti.
"Ben kahvaltı hazırlayayım bari. Insanlar senin için burada bir iki lokma hazırlasaydın keşke." MiRae azarlar gibi bir tonda konuştuğunda dudak büzerek omuz silktin. Hiç bir şeyler hazırlamaya mecalin yok gibiydi.
"Oha." Hangi ara üst kata çıktığını bilmediğin JongDae şaşkınlıkla koştura koştura aşağı indiğinde ona döndün.
"Ne oldu kafasız?"
"Az önce KyungSoo senin odandan çıktı? KyungSoo neden senin odandan çıktı?" Sarang'ı göğüsüne yatırıp sırtını okşarken kaşlarını kaldırarak sırıttın.
"Bilmem neden çıktı?"
"Ya bana net cevaplar versene kızım! Adam niye senin odandan çıktı diyorum?!" JongDae merak ve heyecanla sesini yükselttiğinde Sarang kucağında irkilmişti.
"Çocuğun yanında ses tonuna dikkat etsene gerizekalı. MiRae, kocana bir şey söyle." Arkadaşını, karısına şikâyet ettiğinde MiRae elindeki yemek çubuklarını tehditkârca kocasına doğru salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOSS [Do KyungSoo OC]
FanfictionEski Asker Do KyungSoo, görevini bıraktıktan sonra hayatına kıdemli bir koruma olarak devam etmeye karar verir. Tamamen işine aşık olan Do KyungSoo'nun hayatında, arkadaşları ve silahı dışında başka kimseye yer yoktur. Güney Kore'nin en büyük turi...